Nr 72 (2024)

Studia i rozprawy

Małgorzata Cywińska
7-17
Rozwijanie „kultury konfliktu” wśród dzieci
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.1
PDF (English)
Karina Leksy, Agnieszka Skowrońska-Pućka, Joanna Nawój-Połoczańska
19-33
Realizacja edukacji zdrowotnej w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych z perspektywy doświadczeń i oceny studentów
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.2
PDF
Hanna Kubiak , Ewa Kubiak
35-52
System opieki nad małym dzieckiem w Danii z perspektywy osób rozważających emigrację
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.3
PDF
Anna Ratajczak
53-67
Wspomaganie rozwoju emocjonalno-społecznego małego dziecka i jego potencjał w budowaniu odporności psychicznej
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.4
PDF
Marek Białokur , Karolina Biedka , Dariusz Gołębiowski
69-82
Wybory czerwcowe 1989 roku we współczesnych podręcznikach do nauczania historii w szkole podstawowej
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.5
PDF
Roksana Pilawska-Gronostaj
83-97
Panna Addams: współczesna tożsamość „z pogranicza”. O postawie głównej bohaterki serialu Wednesday
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.6
PDF
Zdeňka Braumová, Pavel Kliment
99-111
Refleksje na temat inkluzji. Rozprawa o ideologicznej sprzeczności, oczekiwaniach i poszukiwaniu sensu].
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.7
PDF (English)
Monika Jerzyk
113-141
Osoba z głęboką wieloraką niepełnosprawnością jako uczestnik interakcji
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.8
PDF
Anna Wilk
143-160
Edukacja prawna w szkołach ponadpodstawowych
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.9
PDF
Janusz A. Majcherek
161-178
Kontrowersje wokół instynktu macierzyńskiego wobec spadającej dzietności i aktywności seksualnej
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.10
PDF
Martyna F. Zachorska, Weronika Klon, Katarzyna Waszyńska
179-190
Poziom akceptacji dla feminatywów wśród osób studiujących i pracujących na UAM. Kontekst płci i statusu na uczelni
https://doi.org/10.14746/se.2024.72.11
PDF