Nr 2 (2012)

Artykuły

Piotr Pawełczyk
7-14
Harcownik – nowy typ wizerunku politycznego
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.01
PDF
Marek Sempach
15-30
Wyspecjalizowane agencje marketingowe w działalności rynkowej krajowych organizacji politycznych
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.02
PDF
Karolina Churska-Nowak, Łukasz Fojutowski
31-44
Ewolucja marketingu politycznego w percepcji wyborców
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.03
PDF
Jędrzej Skrzypczak
45-68
Kampania wyborcza w nowych mediach – aspekty prawne
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.04
PDF
Jakub Jakubowski
69-86
Rekwizyt jako narzędzie komunikowania politycznego
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.05
PDF
Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski
87-98
Kampania permanentna versus kampania, której nie było. Rzecz o wyborze prezydenta miasta Kielce
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.06
PDF
Radosław Marzęcki
99-116
Konstruowanie wzajemnych relacji jako element stylu uprawiania polityki PO i PiS
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.07
PDF
Janusz Golinowski
117-136
Infotainment jako narzędzie formatowania społeczeństwa w warunkach medialnej demokracji
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.08
PDF
Elżbieta Laskowska
137-146
Język ideologii a język agresji w wypowiedziach politycznych
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.09
PDF
Marcin Piechocki
147-164
Dziennikarze i politycy. Blisko, coraz bliżej
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.10
PDF
Damian Noremberg
165-180
Kampania negatywna, czy nieistniejący „czarny” PR, jako metody dyskredytowania przeciwnika politycznego
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.11
PDF
Aleksandra Bagieńska-Masiota
181-196
Blogi polityków. Kto, dlaczego i o czym pisze?
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.12
PDF
Agnieszka Rożewska
197-208
Polityczne show jako nowoczesny przykład komunikowania politycznego. Narodziny telewizyjnych debat wyborczych w Wielkiej Brytanii
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.13
PDF
Łukasz Scheffs
209-222
Zachowania polityczne a zachowania wyborcze w dobie kampanii permanentnej
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.14
PDF
Wojciech Maguś
223-236
Prezydenckie prawybory w Platformie Obywatelskiej jako przykład politycznego show
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.15
PDF
Agnieszka Bielawska
237-258
„Nicea albo śmierć”, czyli polski dyskurs polityczny na temat Traktatu ustanawiającego Konstytucję dla Europy i jego wpływ na stosunki polsko-niemieckie
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.16
PDF
Mirela Kaczmarek
259-278
Cel uświęca środki? O współczesnym wymiarze politycznego makiawelizmu na przykładzie wyborów samorządowych w 2010 roku w województwie opolskim
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.17
PDF
Magdalena Mateja
279-292
Rola fotografii w komunikowaniu politycznym na przykładzie „portretu podwójnego” Lecha i Marii Kaczyńskich
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.18
PDF
Anna Jadachowska
293-308
Kampania wyborcza na fotelu prezydenckim – skuteczne metody zarządzania informacją w mieście
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.19
PDF
Kamil Glinka
309-326
Język polityki w warunkach kampanii permanentnej na przykładzie miasta Wałbrzycha
https://doi.org/10.14746/ssp.2012.2.20
PDF