Abstrakt
The paper describes the nature of media education, its main domains and aims of education in this matter, the state of research and practical solutions in Poland and the world as well as the diffi culties related to the student and shaping the media competences.Bibliografia
Kluszczyński R.W. (2010). Sztuka interaktywna. Od dzieła – instrumentu do interaktywnego
spektaklu. Warszawa
Kron F.W., Sofos A. (2008). Dydaktyka mediów. Gdańsk
Kwieciński Z. (2000). Tropy – ślady – próby. Studia i szkice z pedagogiki pogranicza. Poznań-Olsztyn
Lemish D. (2008). Dzieci i telewizja. Perspektywa globalna. Kraków
Nowe media. Wprowadzenie. (2009). [Aut.] M. Lister i in. 2009. Kraków
Pedagogia. Pedagogika wobec edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych. (2006). T. 2. Red.B. Śliwerski. Gdańsk
Urry J. (2007). Spojrzenie turysty. Warszawa
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Agnieszka Ogonowska
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.