Tom 24 Nr 2 (2023)
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Zasady etyki
Recenzenci
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
Tom 24 Nr 2 (2023)
Opublikowany 2024 lipca 18
Artykuły
Mohammad Omar AL-Momani, Elham Mahmoud Rababa
7-22
The level of university student violence from the viewpoint of university students
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.1
PDF (English)
Luoying Xiong, Piotr Zychowicz
23-47
The effects of online education on the relationship between students and teachers in Chinese higher education institutions
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.2
PDF (English)
Agnieszka Cybal-Michalska
49-67
Globalization: its complexity and critique – on the need to direct the society towards knowledge
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.3
PDF (English)
Agnieszka Bojarska-Sokołowska
69–83
Elementy kultury matematycznej w centrach nauki
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.4
PDF
Marek Budajczak
85-93
Edukacja – o dwóch metaforach i jednej alegorii słów kilka
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.5
PDF
Mateusz Leszkowicz
95-113
W kierunku ergonomii widzenia
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.6
PDF
Natalia Ulaniecka
115-128
Pacjenci onkologiczni w środowisku pracy – reakcje i wsparcie ze strony współpracowników
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.7
PDF
Grażyna Barabasz
129-146
Świat jest w nas... Obrazy siebie i wewnętrznego świata w refleksjach początkujących nauczycielek
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.8
PDF
Marcin Rojek
147-161
Międzynarodowe programy kształcenia – nowy kontekst uczenia się i rozwoju nauczycieli
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.9
PDF
Magdalena Ochońska
163-187
Rola trenera pracy w zakładzie aktywności zawodowej – propozycje działań w ramach prowadzonej rehabilitacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami na podstawie modelu zatrudnienia wspomaganego
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.10
PDF
Michał Gwiżdż
189-203
Grupa wsparcia jako przykład pomocy członkom rodzin osób z demencją
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.11
PDF
Kinga Lisowska
205-223
Twórczość komiksowa uchodźców ukraińskich w edukacji na rzecz transkulturowości w klasach I–III – pilotażowa koncepcja pracy
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.12
PDF
Mariusz G. Karbowski, Bartosz K. Łukomski
225-249
Wczesne schematy nieadaptacyjne jako predyktory inteligencji emocjonalnej osób dorosłych
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.13
PDF
Jagoda Górecka
251-268
Inkarnacje tożsamości młodzieży w przestrzeni mediów społecznościowych
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.14
PDF
Natalia Gałązka
269-283
Obrazy współczesnego polskiego rodzicielstwa na przykładzie użytkowników aplikacji Instagram
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.15
PDF
Natalia Głódź
283-297
Senior hejter – fakt czy mit? W świetle badań nad senioralną komunikacją online
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.16
PDF
Jarosław Rutkowski
299-320
Architektura ośrodka pomocy społecznej w perspektywie kryzysów współczesnego świata
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.17
PDF
Alicja Neumann-Karpińska
321-335
Niesprawiedliwość epistemiczna a możliwość śledzenia trajektorii cierpienia w wywiadzie autobiograficznym. Etyczny namysł nad metodą
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.18
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się