Vielleicht ein Projekt?
Main Article Content
Abstrakt
With the new school reform on the high school level teachers should aim at the students global development (students should not leam for school purposes but rather for life). A helping form in this kind of teaching may be a given project which in this article is explained as a whole.
Downloads
Article Details
Autorzy
Autorzy tekstów przyjętych do publikacji w czasopiśmie Glottodidactica są zobowiązani do wypełnienia, podpisania i odesłania na adres redakcji umowy o udzielenie nieodpłatnej licencji do utworów, z zobowiązaniem do udzielania sublicencji CC.
Zgodnie z umową, autorzy tekstów opublikowanych w czasopiśmie Glottodidactica udzielają Uniwersytetowi im. Adama Mickiewicza w Poznaniu niewyłącznej i nieodpłatnej licencji oraz zezwalą na użycie sublicencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Autorzy zachowują prawa do dalszego, swobodnego rozporządzania utworem.
Użytkownicy
Zainteresowani użytkownicy internetu uprawnieni są do korzystania z utworów opublikowanych od 2015 roku w Glottodidactica pod następującymi warunkami:
- uznanie autorstwa - obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji, o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych - utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci, nie można bez zgody twórcy rozpowszechniać np. tłumaczeń, opracowań.
Do wszystkich tekstów opublikowanych przed 2015 r. prawa autorskie są zastrzeżone.
Inne
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).
Bibliografia
- Halčinová, К.; Menzlová, В.; Olejárová, A.; Schneider G., (1998): Projektarbeit im Lehrwerk „Hallo, da bin ich!”. In: Primar: Zeitschrift fur Deutsch ais Fremdsprache und Zweitsprache im Primarschulbereich, Nr. 18, S. 4, Goethe-Institut Miinchen/Verlag Diirr + Kessler, Regensburg.
- Lazarou E., (1998): Projektorientierter Deutschunterricht „Denk-mal“. In: Fremdsprache Deutsch: Zeitschrift fur Praxis des Deutschunterrichts, Nr. 18 (1/1998), S. 38-41, Goethe- Institut München und Verlag Emst Klett International/Edition Deutsch, Stuttgart.
- Wilczyňska W., (1999): Uczyč się czy byč nauczanym? O autonomii wprzyswajaniu języka obcego. Poznaň, PWN. S. 283.