Problems and challenges in teaching and learning speaking at advanced level
Main Article Content
Abstrakt
Downloads
Article Details
Autorzy
Autorzy tekstów przyjętych do publikacji w czasopiśmie Glottodidactica są zobowiązani do wypełnienia, podpisania i odesłania na adres redakcji umowy o udzielenie nieodpłatnej licencji do utworów, z zobowiązaniem do udzielania sublicencji CC.
Zgodnie z umową, autorzy tekstów opublikowanych w czasopiśmie Glottodidactica udzielają Uniwersytetowi im. Adama Mickiewicza w Poznaniu niewyłącznej i nieodpłatnej licencji oraz zezwalą na użycie sublicencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Autorzy zachowują prawa do dalszego, swobodnego rozporządzania utworem.
Użytkownicy
Zainteresowani użytkownicy internetu uprawnieni są do korzystania z utworów opublikowanych od 2015 roku w Glottodidactica pod następującymi warunkami:
- uznanie autorstwa - obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji, o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych - utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci, nie można bez zgody twórcy rozpowszechniać np. tłumaczeń, opracowań.
Do wszystkich tekstów opublikowanych przed 2015 r. prawa autorskie są zastrzeżone.
Inne
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).
Bibliografia
- Cazden, C.B., 1988. Classroom discourse: The language of teaching and learning. Portsmouth, NH: Heinemann.
- Dakowska, M., 2005. Teaching English as a Foreign Language. A Guide for Professionals. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
- Johnson, K.E., 1995. Understanding Communication in Second Language Classrooms. Cambridge: Cambridge University Press.
- Nolasco, R., Arthur, L., 1987. Conversation. Oxford: Oxford University Press.
- Skehan, P., 1998. A Cognitive Approach to Language Learning. Oxford: Oxford University Press.
- Thornbury, S., 2007. How to Teach Speaking. Harlow: Pearson Education Limited.
- Ur, P., 1995. A Course in Language Teaching. Practice and Theory. Cambridge: Cambridge University Press.
- Webb, N.M., 1982. Student interaction and learning in small groups. In: Review of Educational Research 52 (3), 421–445.