Abstrakt
Carmen King Ramírez / Barbara A. Lafford / James E. Wermers. Online world language instruction training and assessment: An ecological approach. Washington, DC: Georgetown University Press. 2021. Pp. 298
Bibliografia
Godwin-Jones, R. (2021). Evolving technologies for language learning. Language Learning & Technology, 25(3), 6–26. http://hdl.handle.net/10125/73443.
Hubbard, P. / Levy, M. (2006). The Scope of CALL education. In: P. Hubbard / M. Levy (eds.), Teacher education in CALL (pp. 3–20). Amsterdam: John Benjamins. DOI: https://doi.org/10.1075/lllt.14.04hub
Mishra, P. / Koehler, M.J. (2006). Technological pedagogical content knowledge: A framework for teacher knowledge. Teachers College Record, 108 (6), 1017–1054. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1467-9620.2006.00684.x
Muhammad, A. / Cruz, L.F. (2019). Time for change: Four essential skills for transformational school and district leaders. Bloomington, IN: Solution Tree Press.
Psoinos, I.D. (2021). Adapting approaches and methods to teaching English online. Cham: Springer. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-79919-9
Radić, N. / Atabekova, M.F. / Schmied, J. (eds.) (2021). The world universities’ response to COVID-19: Remote online language teaching. Cambridge: Researchpublishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2021.52.9782490057924
Russell, V. / Murphy-Judy, K. (2021). Teaching language online: A guide for designing, developing, and delivering online, blended, and flipped language courses. London: Routledge. DOI: https://doi.org/10.4324/9780429426483
Tai, S.-J.D. (2015). From TPACK-in-action workshops to classrooms: CALL competency developed and integrated. Language Learning & Technology, 19 (1), 139–164.
Licencja
Prawa autorskie (c) 2023 Ferit Kiliçkaya
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Autorzy
Autorzy tekstów przyjętych do publikacji w czasopiśmie Glottodidactica są zobowiązani do wypełnienia, podpisania i odesłania na adres redakcji umowy o udzielenie nieodpłatnej licencji do utworów, z zobowiązaniem do udzielania sublicencji CC.
Zgodnie z umową, autorzy tekstów opublikowanych w czasopiśmie Glottodidactica udzielają Uniwersytetowi im. Adama Mickiewicza w Poznaniu niewyłącznej i nieodpłatnej licencji oraz zezwalą na użycie sublicencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Autorzy zachowują prawa do dalszego, swobodnego rozporządzania utworem.
Użytkownicy
Zainteresowani użytkownicy internetu uprawnieni są do korzystania z utworów opublikowanych od 2015 roku w Glottodidactica pod następującymi warunkami:
- uznanie autorstwa - obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji, o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych - utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci, nie można bez zgody twórcy rozpowszechniać np. tłumaczeń, opracowań.
Do wszystkich tekstów opublikowanych przed 2015 r. prawa autorskie są zastrzeżone.
Inne
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).