Tom 52 Nr 4 (2025)
Humaniora. Czasopismo Internetowe
Humaniora. Czasopismo Internetowe
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Polityka prywatności
Przesyłanie tekstów
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Tom 52 Nr 4 (2025)
Opublikowany 2025 grudnia 15
Stanisław Bitka, Rafał Koschany, Patryk Lichota
7-9
Wstęp
PDF
Artykuły
Zuzanna Karpińska
13-31
W krzywym zwierciadle. O filmie „Superstar: The Karen Carpenter Story (1987)” Todda Haynesa
https://doi.org/10.14746/h.2025.4.1
PDF
Rafał Koschany
33-44
Głos. Uwagi na temat filmu „Nothing Compares” Kathryn Ferguson (2022)
https://doi.org/10.14746/h.2025.4.2
PDF
Mateusz Torzecki
45-56
Jane B. – dwa portrety
https://doi.org/10.14746/h.2025.4.3
PDF
Patryk Lichota
57-72
Uchwycić nieuchwytne. Paradoks filmów o free improvised music
https://doi.org/10.14746/h.2025.4.4
PDF
Stanisław Bitka
73-85
Dokument muzyczny jako laboratorium sytuacji ekstremalnych. „Miłość” i „Some Kind of Monster”
https://doi.org/10.14746/h.2025.4.5
PDF
Jan Topolski
87-101
Haptyczne dokumenty o dźwięku i muzyce
https://doi.org/10.14746/h.2025.4.6
PDF
Forum dyskusyjne
Arleta Chojniak
105-113
Czy prawa szkoły psychofizycznej przeczą monizmowi anomalnemu Davidsona?
https://doi.org/10.14746/h.2025.4.7
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się