No. 9 (2015)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Statistics
Search
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
No. 9 (2015)
Published 2017 October 26
TEKSTY POLSKOJĘZYCZNE
Ewa Muszyńska
9-25
The “other” in the classroom
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.9.01
PDF (Język Polski)
Ewa Domagała-Zyśk
27-41
The Competences of deaf and hold of hearing (DHN) students in English as a foreign language – in the opinion of their teachers
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.9.02
PDF (Język Polski)
Edyta Nieduziak
45-68
(Or) a creative presence of people with disabilities in public space
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.9.03
PDF (Język Polski)
Teresa Serafin
69-97
Measures for vocational and social integration of young people with intellectual disabilities – a project of the Warsaw model of cooperation
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.9.04
PDF (Język Polski)
Irena Ramik-Mażewska
99-118
Education not too late. (Sub)counscious identity of intellectually disabled persons
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.9.05
PDF (Język Polski)
Julia Anastazja Sienkiewicz-Wilowska
119-131
Between the average and late adulthood – classes for “seniors 50+”
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.9.06
PDF (Język Polski)
TEKSTY OBCOJĘZYCZNE
Jaroslav Balvín
135-152
The teacher’s role in shaping and alleviating tensions in inter-ethnic society
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.9.07
PDF (Čeština)
RECENZJA
Wioletta Magdalena Witkowska
155-161
Book review: A. Wołowicz-Ruszkowska, Zanikanie. Trajektorie tożsamości kobiet z niepełnosprawnością, Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa 2013
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.9.08
PDF (Język Polski)
SPRAWOZDANIE Z KONFERENCJI
Beata Cytowska, Piotr Plichta
165-172
A Report on I Wrocławskie Spotkania Pedagogów Specjalnych „Wyzwania emancypacyjne w przestrzeni edukacyjnej i pomocowej”, (Wrocław, 15-16.09.2015)
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.9.09
PDF (Język Polski)
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here