Abstrakt
Lektury. Recepcja literackich i artystycznych dzieł o SzoaBibliografia
Assmann A., 2009, Przestrzenie pamięci. Formy i przemiany pamięci kulturowej, przeł. P. Przybyła, w: Pamięć zbiorowa i kulturowa. Współczesna perspektywa niemiecka, Kraków.
Holý J., Málek P., Špirit M., Tomáš F., 2011, Šoa v české literatuře a v kulturní pamĕti, Praha.
Holý J. (red.), 2012a, The Representation of the Shoah in Literature, Theatre and Film in Central Europe: 1950s and 1960s, Praha.
Holý J. (red.), 2012b, The Representation of the Shoah in Literature and Film in Central Europe 1970s and 1980s, Praha.
Holý J. (red.), 2015, The Aspects of Genres in the Holocaust Literatures in Central Europe, Praha.
Ibler R. (red.), 2012, Der Holocaust in den mitteleuropäischen Literaturen und Kulturen seit 1989, Gießen.
Ibler R. (red.), 2015, Der Holocaust in den mitteleuropäischen Literaturen und Kulturen: Probleme der Poetisierung und Ästhetisierung, Gießen.
Patočka J., 1990, Komenský a otevřená duše, w: Osobnost a komunikace, Praha.
Sznajderman M., 2016, Fałszerze pieprzu. Historia rodzinna, Wołowiec.
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.