Abstrakt
Lektury. Recepcja literackich i artystycznych dzieł o SzoaBibliografia
Agamben G., 2008, Co zostaje z Auschwitz, przeł. S. Królak, Warszawa.
Bauman Z., 2009, Nowoczesność i Zagłada, przeł. T. Kunz, Kraków.
Bielik-Robson A., 2004, Słowo i trauma: czas, narracja, tożsamość, „Teksty Drugie” nr 5, s. 23–34.
Godlewska J., 2001, Najnowsza historia teatru polskiego, Wrocław.
LaCapra D., 2006, Psychoanaliza, pamięć i zwrot etyczny, przeł. M. Zapędowska, w: Pamięć, etyka i historia, red. E. Domańska, Poznań, s. 127–162.
Leder A., 2014, Prześniona rewolucja. Ćwiczenia z logiki historycznej, Warszawa.
Nancy J.-L., 2004, Zakazana reprezentacja, przeł. A. Dziadek, „Teksty Drugie” nr 5, s. 113–134.
Nycz R., 2004, Jak opisać doświadczenie, którego nie ma, „Teksty Drugie” nr 5, s. 4–8.
Oz A., Oz-Salzberger F., 2014, Żydzi i słowa, przeł. P. Paziński, Warszawa.
Sowa J., 2011, Fantomowe ciało króla. Peryferyjne zmagania z nowoczesną formą, Kraków.
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Agata Firlej
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.