Ewa Szczęsna, Poetyka mediów. Polisemiotyczność, digitalizacja, reklama
PDF

Jak cytować

Wysłouch, S. (2009). Ewa Szczęsna, Poetyka mediów. Polisemiotyczność, digitalizacja, reklama. Przestrzenie Teorii, (12), 313–320. https://doi.org/10.14746/pt.2009.12.14

Abstrakt

A review
https://doi.org/10.14746/pt.2009.12.14
PDF

Bibliografia

W. Godzic, Film i metafora. Pojęcie metafory w historii myśli filmowej, Katowice 1984.

M.R. Mayenowa, Porównanie niektórych możliwości tekstów słownych i wizualnych ikonicznych, [w:] Semiotyka i struktura tekstu, red. M.R. Mayenowa, Wrocław 1973.

Próba analizy niektórych znaków wizualnych, [w:] M.R. Mayenowa, Poetyka teoretyczna, Wrocław 1979.

J. Ziomek, Metafora i metonimia. Refutacje i propozycje, „Pamiętnik Literacki” 1984, z. 1.

Wizualność metafory, [w:] Miejsca wspólne, red. E. Balcerzan, S. Wysłouch, Warszawa 1984; Przedruk w: S. Wysłouch, Literatura a sztuki wizualne, Warszawa 1994.

A. Okopień-Sławińska, O postaciach znaczenia wypowiedzi, [w:] taż, Semantyka wypowiedzi poetyckiej (Preliminaria), Wrocław 1985.

Kulturowa teoria literatury. Główne pojęcia i problemy, red. M.P. Markowski, R. Nycz, Kraków 2006.