POSTRZEGANIE SIEBIE JAKO CZŁOWIEKA I JAKO UCZNIA PRZEZ GIMNAZJALISTÓW I GIMNAZJALISTKI U PROGU PRZEJŚCIA DO SZKOŁY ŚREDNIEJ. DONIESIENIE Z BADAŃ

Main Article Content

Sylwia Jaskulska

Abstrakt




In the text, I presented a part of the results of the studies concerning the transition of the school youth from junior high school to high school. In the light of this results, I answered the question on how the students graduating from junior high schools in Poznań in 2015 perceived themselves as a person, especially in the role of a student. The image is generally positive, although it is varies among the students with different resources (e.g. grades, level of involvement).




Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

Jak cytować
Jaskulska, S. (2019). POSTRZEGANIE SIEBIE JAKO CZŁOWIEKA I JAKO UCZNIA PRZEZ GIMNAZJALISTÓW I GIMNAZJALISTKI U PROGU PRZEJŚCIA DO SZKOŁY ŚREDNIEJ. DONIESIENIE Z BADAŃ. Rocznik Pedagogiczny, 41, 263-275. Pobrano z https://pressto.amu.edu.pl/index.php/rp/article/view/22306
Dział
Metodologia i doniesienia z badań