Nr 73 (2024)
Studia Edukacyjne
Studia Edukacyjne
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 73 (2024)
Opublikowany 2024 grudnia 31
Studia i rozprawy
Monika Olędzka, Rhett Oldham
7-28
Wpływ transatlantyckiego dialogu edukatorów na współczesny proces edukacyjny we współpracujących ze sobą szkołach z USA i Europy
https://doi.org/10.14746/se.2024.73.1
PDF (English)
Katarzyna Sadowska
29-49
Szkolnictwo baletowe w Polsce i na ziemiach polskich – zarys dziejów
https://doi.org/10.14746/se.2024.73.2
PDF
Magdalena Barańska
55-71
Idea kształcenia akademickiego w dobie AI. Wprowadzenie do zagadnienia – rozmowa z ChatGPT
https://doi.org/10.14746/se.2024.73.3
PDF
Renata Konieczna-Woźniak
73-88
„Edukator rodzinny” w starzejącym się społeczeństwie. Mieć potrzeby i być potrzebnym ucząc się przez całe życie
https://doi.org/10.14746/se.2024.73.4
PDF
Barbara Winczura
89-108
Z badań nad umiejętnościami intelektualnymi i procesami poznawczymi osób w spektrum autyzmu – perspektywa rozwojowa i edukacyjna
https://doi.org/10.14746/se.2024.73.5
PDF
Piotr Maciaszek
109-132
Edukacja w popkulturze – tematyka śmierci w tekstach kultury popularnej kierowanej do dzieci
https://doi.org/10.14746/se.2024.73.6
PDF
Patryk Stępień
133-148
Kultura popularna i tożsamość – obraz Śląska w tekstach polskiego rapu
https://doi.org/10.14746/se.2024.73.7
PDF
Adrianna Kostecka
149-167
Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu dawniej i dziś a możliwości wczesnego wspomagania rozwoju dzieci
https://doi.org/10.14746/se.2024.73.8
PDF
Recenzje i noty
Katarzyna Sadowska
169-174
Michał Nowicki, (2024). Edukacja filozoficzna w Indiach wczesnego okresu upaniszadowego. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM, ss. 218
PDF
Z życia naukowego
Michalina Kasprzak
175-176
Sprawozdanie z Finału IV edycji Wojewódzkiego Konkursu Matematycznego „Problemata”, Poznań, 27 maja 2024 roku
PDF
Karina Barecka, Anna Borkowska, Michalina Kasprzak
177-180
Sprawozdanie z VI Międzynarodowego Spotkania Projektowego: „Critical Arts Education for Sustainable Societies” (CARE/ss) oraz Międzynarodowej Konferencji “Innovations in Arts Education: Bridging Socially Engaged Arts and Digital Learning”
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się