Das generative Prinzip im Fremdsprachenunterricht. Sprachen lernt man, indem man von endlichen Mitteln unendlichen Gebrauch macht
Studia Germanica Posnaniensia
Studia Germanica Posnaniensia
Start
Aktualny numer
Archiwum
Dla Recenzentek/Recenzentów
Dla Autorów/Autorek
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Redakcja
Proces recenzji
Lista recenzentów
Kodeks etyczny
Polityka prywatności
Zgłoszenia
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
Tom 28 (2002)
,
Des Fremsprachenunterrichts
Tom 28 (2002)
Das generative Prinzip im Fremdsprachenunterricht. Sprachen lernt man, indem man von endlichen Mitteln unendlichen Gebrauch macht
Des Fremsprachenunterrichts
https://doi.org/10.14746/sgp.2002.28.09
Opublikowane 2018-10-29
Wolfgang Butzkamm
Kazimiera Myczko
Wolfgang Butzkamm
Kazimiera Myczko
PDF (Deutsch)
Jak cytować
Butzkamm, W., & Myczko, K. (2018). Das generative Prinzip im Fremdsprachenunterricht. Sprachen lernt man, indem man von endlichen Mitteln unendlichen Gebrauch macht.
Studia Germanica Posnaniensia
,
28
, 123–138. https://doi.org/10.14746/sgp.2002.28.09
Formaty cytowań
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Pobierz cytowania
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
https://doi.org/10.14746/sgp.2002.28.09
PDF (Deutsch)
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się