Treść głównego artykułu
Abstrakt
Słowa kluczowe
Szczegóły artykułu
Utwory opublikowane w czasopiśmie Biblioteka, na platformie Pressto należącej do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu od 2015 roku są udostępniane na
licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.
Tym samym wszyscy zainteresowani są uprawnieni do korzystania z utworów opublikowanych po 2015 roku pod następującymi warunkami:
- uznania autorstwa czyli obowiązek podania wraz z rozpowszechnianym utworem informacji o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, doi) oraz samej licencji
- na tych samych warunkach — remiksując utwór, przetwarzając go lub tworząc na jego podstawie, należy swoje dzieło rozpowszechniać na tej samej licencji, co oryginał.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).
Autor zachowuje prawa majątkowe, ale udziela zgody Uniwersytetowi im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na wykorzystanie dzieła. Autorzy tekstów zakwalifikowanych do publikacji proszeni są o wypełnienie podpisanie i przesłanie umowy.
Jeżeli autor artykułu nie jest przekonany, że może wykorzystywać cudze utwory (np. ilustracje, fotografie, tabele) w ramach cytatu we własnej tekście musi dostarczyć do redakcji czasopisma zgodę od uprawnionych podmiotów.
Prawa są zastrzeżone do wszystkich tekstów opublikowanych przed rokiem 2015.
Bibliografia
- Bakalarski K., Public relations a kształtowanie wizerunku menedżera, Gdańsk 2004.
- Bernays E.L., Crystallizing public opinion, New York 1923.
- Budzyński W., Public relations: zarządzanie reputacją firmy, Warszawa 1998.
- Identyfikacja wizualna [online], [dostęp: 20.01.2013], dostępny w internecie: http://www.logotyp.pwr.wroc.pl/Default.aspx?page=Main.
- Jazdon A., Lobbing dla bibliotek?, w: Public relations – biblioteki, wydawnictwa, informacja naukowa, uczelnie, red. M. Kocójowa, Kraków 2004.
- Łebkowski M., E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image’u w biznesie [online], [dostęp: 20.01.2013], dostępny w internecie: http://www.structum.pl/czytelnia/E-wizerunek-Internet-jako-narzedzie-kreowania-image-u-w-biznesie.pdf.
- Makarska-Deszcz B., Działalność wydawnicza Biblioteki Politechniki Wrocławskiej, w: Biblioteka Politechniki Wrocławskiej 1946–2006, red. H. Szarski, J. Wojtczak, Wrocław 2007.
- Marshall N., Public relations in academic libraries: a descriptive analysis, „The Journal of Academic Librarianship” 2001, t. 27, nr 2.
- Misiurski P., Dlaczego wizerunek jest ważny? [online], [dostęp: 20.01.2013], dostępny w internecie: www.ember.pl/marka11.php.
- O stowarzyszeniu: Historia, w: Polskie Stowarzyszenie Public Relations [online], [dostęp: 20.01.2013], dostępny w internecie: http://www.polskipr.pl/o-stowarzyszeniu/historia/.
- Pijarowski, w: Poradnia językowa [online], [dostęp: 20.01.2013], dostępny w internecie:http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=10848.
- Public Relations, w: Nowy leksykon PWN, Warszawa 1998.
- Środowiskowa Biblioteka Nauk Ścisłych i Technicznych na potrzeby Innowacyjnej Gospodarki [online], [dostęp: 20.01.2013], dostępny w internecie: http://www.inwestycjeunijne.pwr.wroc.pl/projekt_bibliotech,1011.dhtml.
- Wizerunek firmy, w: Wikipedia. Wolna encyklopedia [online], [dostęp: 20.01.2013], dostępny w internecie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wizerunek_firmy.
- Wizerunek, w: Słownik języka polskiego [online], [dostęp: 20.01.2013], dostępny w internecie: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2579940.
- Wizerunek, w: Wikipedia. Wolna encyklopedia [online], [dostęp: 20.01.2013], dostępny w internecie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wizerunek.
- Wojcik K., Public realations od A do Z, t. 1, wyd. 2 rozszerz. i zm., Warszawa 2001.
- Wojcik K., Public Relations, w: Encyklopedia biznesu, red. W. Pomykało, t. 2, Warszawa 1995.
- Wojcik K., Public relations: wiarygodny dialog z otoczeniem, wyd. 4 zm. i rozszerz., Warszawa 2009.
- Wyrocznia delficka, w: Wikipedia. Wolna encyklopedia [online], [dostęp: 20.01.2013], dostępny w internecie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wyrocznia_delficka.
- Zadania Sekcji Promocji [online], [dostęp: 20.01.2013], dostępny w internecie: http://www.portal.pwr.wroc.pl/dzial_marketingu.dhtml.
- Zarządzenie wewnętrzne 57/2004 w sprawie wprowadzenia Systemu Identyfikacji Wizualnej Politechniki Wrocławskiej [online], [dostęp: 20.01.2013], dostępny w internecie: http://www.logotyp.pwr.wroc.pl/Default.aspx?page=ZarzadzenieRektora.