The Impact of Blended Learning on Teaching English for Vocational Purposes
Main Article Content
Abstrakt
Downloads
Article Details
Autorzy
Autorzy tekstów przyjętych do publikacji w czasopiśmie Glottodidactica są zobowiązani do wypełnienia, podpisania i odesłania na adres redakcji umowy o udzielenie nieodpłatnej licencji do utworów, z zobowiązaniem do udzielania sublicencji CC.
Zgodnie z umową, autorzy tekstów opublikowanych w czasopiśmie Glottodidactica udzielają Uniwersytetowi im. Adama Mickiewicza w Poznaniu niewyłącznej i nieodpłatnej licencji oraz zezwalą na użycie sublicencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Autorzy zachowują prawa do dalszego, swobodnego rozporządzania utworem.
Użytkownicy
Zainteresowani użytkownicy internetu uprawnieni są do korzystania z utworów opublikowanych od 2015 roku w Glottodidactica pod następującymi warunkami:
- uznanie autorstwa - obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji, o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych - utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci, nie można bez zgody twórcy rozpowszechniać np. tłumaczeń, opracowań.
Do wszystkich tekstów opublikowanych przed 2015 r. prawa autorskie są zastrzeżone.
Inne
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).
Bibliografia
- Basturkmen, H., 2006. Ideas and Options in English for Specific Purposes. Mahwah: Lawrence Erlbaum Associates.
- Chung, T.M., Nation, P., 2004. Identifying Technical Vocabulary. In: System 34, 251–263.
- Cohen, L., Manion, L., 1985. Research Methods in Education. London: Croom Helm.
- Dörnyei, Z., 2011. Research Methods in Applied Linguistics. Oxford: Oxford University Press.
- Dudley-Evans T., Jo St John M., 2009. Developments in English for Specific Purposes: A Multidisciplinary Approach. Cambridge: Cambridge University Press.
- Grucza, S., 2010. Specyfika uczenia języków specjalistycznych w świetle antropocentrycznej teorii języka. In: Publikacja jubileuszowa III. Lingwistyka stosowana – języki specjalistyczne – dyskurs zawodowy. Warszawa: Katedra Języków Specjalistycznych.
- Hutchinson T., Waters A., 2006. English for Specific Purposes. Cambridge: Cambridge University Press.
- Jordan, R.R., 2006. English for Academic Purposes: A Guide and Resource Book for Teachers. Cambridge: Cambridge University Press.
- Kubica, M., 2010. Nauczanie i rozwijanie sprawności komunikacyjnych w obcojęzycznym dyskursie specjalistycznym. Potrzeby, wyzwania, innowacje. In: Neofilolog 35, 117–128.
- Maciaszczyk, S., 2011. Proces uczenia się uczniów jako e-learnerów. In: Komorowska, H. (ed.). Nauka języka obcego w perspektywie ucznia. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Łośgraf.
- Michońska-Stadnik, A., 2009. The role of authentic texts in students’ vocabulary acquisition. In: Wysocka, M. (ed.). Studies in Honour of Janusz Arabski on the Occasion of his 70th Birthday. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
- Nunan, D., 1994. Reserach Methods in Language Learning. Cambridge: Cambridge University Press.
- Swales, J.M., 1983. Vocabulary work in LSP – a case of neglect. In: Bulletin CILA 37, 21–34.
- Wilczyńska, W., Michońska-Stadnik, A., 2010. Metodologia badań w glottodydaktyce: Wprowadzenie. Kraków: Avalon.