Neue Perspektiven in der Bildung angehender Fremdsprachenlehrer
Main Article Content
Abstrakt
Downloads
Article Details
Autorzy
Autorzy tekstów przyjętych do publikacji w czasopiśmie Glottodidactica są zobowiązani do wypełnienia, podpisania i odesłania na adres redakcji umowy o udzielenie nieodpłatnej licencji do utworów, z zobowiązaniem do udzielania sublicencji CC.
Zgodnie z umową, autorzy tekstów opublikowanych w czasopiśmie Glottodidactica udzielają Uniwersytetowi im. Adama Mickiewicza w Poznaniu niewyłącznej i nieodpłatnej licencji oraz zezwalą na użycie sublicencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Autorzy zachowują prawa do dalszego, swobodnego rozporządzania utworem.
Użytkownicy
Zainteresowani użytkownicy internetu uprawnieni są do korzystania z utworów opublikowanych od 2015 roku w Glottodidactica pod następującymi warunkami:
- uznanie autorstwa - obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji, o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych - utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci, nie można bez zgody twórcy rozpowszechniać np. tłumaczeń, opracowań.
Do wszystkich tekstów opublikowanych przed 2015 r. prawa autorskie są zastrzeżone.
Inne
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).
Bibliografia
- Bausch, K.-R, Christ, H., Krumm, H.-J. (Hrsg.). 2002. Handbuch Fremdsprachenunterricht. Tübingen–Basel: Francke Verlag.
- Becker, S., Veelken, L., Wallraven, K.P. (Hrsg.). 2000. Handbuch Altenbildung: Theorien und Konzepte für Gegenwart und Zukunft. Opladen: Leske & Budrich.
- Bubolz-Lutz, E., Gösken, E., Kricheldorf, C., Schramek, R. (Hrsg.). 2010. Geragogik. Bildung und Lernen im Prozess des Alterns. Das Lehrbuch. Stuttgart: Kohlhammer.
- Caspari, D., Helbig, B., Schmelter, L., 2003. Forschungsmethoden: Explorativ-interpretatives Forschen. In: Bausch, K.-R., Christ, H.,Krumm, H.-J. (Hrsg.). Handbuch Fremdsprachenunterricht. Tübingen–Basel: Francke Verlag, 499-505.
- Keller, M.,2009. In meinem Badezimmer bin ich überwacht. In: Frankfurter Allgemeine Zeitung, abgerufen am 10.01.2013.
- Kolland, F., 2010. Standortbestimmung der Geragogik. In: Miklas, H. (Hrsg.). Geragogik- eine Herausforderung der Zukunft. Wien–Krems: LIT Verlag, 9-25.
- Miklas, H. (Hrsg.). 2010. Geragogik- eine Herausforderung der Zukunft. Wien–Krems: LIT.
- Veelken, L., 2000. Geragogik: Das soziogerontologische Konzept. In: Becker, S., Veelken, L., Wallraven, K.P. (Hrsg?). Handbuch Altenbildung: Theorien und Konzepte für Gegenwart und Zukunft. Opladen: Leske & Budrich, 87-94.
- Wiłkomirska, A. 2005. Ocena kształcenia nauczycieli. Warszawa: Instytut Spraw Publicznych.