No. 5 (2014)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Statistics
Search
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
No. 5 (2014)
Published 2015 July 11
ARTICLES
Teresa Żółkowska
9-16
Why should the emancipation of disabled people (in Poland) be “an empty signifier”?
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.01
PDF (Język Polski)
Andrzej Twardowski
17-39
Possibilities of using peer tutoring in the education of children with intellectual disability
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.02
PDF (Język Polski)
Andrzej Witusik, Tadeusz Pietras
41-50
Teaching and education in work with patients with schizophrenia
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.03
PDF (Język Polski)
Natalia Marciniak-Madejska
51-67
People with disabilities who live in the country – barriers to social inclusion
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.04
PDF (Język Polski)
Lidia Szmania
69-91
Emotional experiences of parents of children with autism
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.05
PDF (Język Polski)
FOREIGN-LANGUAGE ARTICLES
Janice Myck-Wayne, Scott Ramirez
95-106
Assistive Technology and Social Skills
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.06
PDF
REVIEWS
Aleksandra Antonik
109-113
Recenzja książki Zenona Gajdzicy pt. Kategorie sukcesów w opiniach nauczycieli klas integracyjnych jako przyczynek do poszukiwania koncepcji edukacji integracyjnej, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2013
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.07
PDF (Język Polski)
CONFERENCE RAPORTS
Agnieszka Skowrońska-Pućka, Lidia Szmania
117-126
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej „Obszary poradnictwa i wsparcia społecznego. Tradycyjne i alternatywne strategie, formy, metody pomocy” (Poznań, 22 października 2014 r.)
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.08
PDF (Język Polski)
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here