Nr 5 (2014)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 5 (2014)
Opublikowany 2015 lipca 11
ARTYKUŁY
Teresa Żółkowska
9-16
Dlaczego emancypacja osób niepełnosprawnych powinna być „pustym znaczącym”?
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.01
PDF
Andrzej Twardowski
17-39
Możliwości wykorzystania rówieśniczego tutoringu w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.02
PDF
Andrzej Witusik, Tadeusz Pietras
41-50
Nauczanie i wychowanie w pracy z pacjentami chorymi na schizofrenię
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.03
PDF
Natalia Marciniak-Madejska
51-67
Osoby z niepełnosprawnością na wsi – bariery integracji społecznej
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.04
PDF
Lidia Szmania
69-91
Doświadczenia emocjonalne rodziców dzieci z autyzmem
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.05
PDF
ARTYKUŁY OBCOJĘZYCZNE
Janice Myck-Wayne, Scott Ramirez
95-106
Technologie wspomagające a umiejętności społeczne
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.06
PDF (English)
RECENZJE
Aleksandra Antonik
109-113
Recenzja książki Zenona Gajdzicy pt. Kategorie sukcesów w opiniach nauczycieli klas integracyjnych jako przyczynek do poszukiwania koncepcji edukacji integracyjnej, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2013
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.07
PDF
SPRAWOZDANIA Z KONFERENCJI
Agnieszka Skowrońska-Pućka, Lidia Szmania
117-126
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej „Obszary poradnictwa i wsparcia społecznego. Tradycyjne i alternatywne strategie, formy, metody pomocy” (Poznań, 22 października 2014 r.)
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.5.08
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się