Walory edukacyjne filmu. Krótka refleksja nad filmem Zawód – pracownik socjalny

Main Article Content

Katarzyna Segiet

Abstrakt

The use of video in education has many advantages, which include among others quick and interesting information’s transfer, more attractive and modern methods and forms of work with students as well as the ability to quick update shared the knowledge and many materials. The film provides not only news and impact on intellect, but by the relevant statement of facts calls deep experiences and can become the starting point for lively discussions on important issues and problems associated with the implementation of the content within the item social pedagogy.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

Dział
Artykuły

Bibliografia

  1. http://wpis.irss.pl/filmy-o-pracownikach-socjalnych/; www.sic.to
  2. Informacyjny Biuletyn Inicjatyw Społecznych IBIS poznański” (2007) nr 39 – 4/1–2.
  3. Kamiński A. (1980). Funkcje pedagogiki społecznej. Warszawa.
  4. Kolat-Joniak A. (2007). Praca socjalna – wiele wymiarów. „Informacyjny Biuletyn Inicjatyw Społecznych IBIS Poznański” nr 39–4/1–2.
  5. Kowalska A. (2007). O pracy socjalnej bez definicji. „Informacyjny Biuletyn Inicjatyw Społecznych IBIS Poznański” nr 39–4/1–2.
  6. Olubiński A. (2002). O pedagogicznych aspektach pracy socjalnej. [W:] K. Frysztacki, K. Piątek (red.). Wielowymiarowość pracy socjalnej. Toruń.
  7. Radlińska H. (1961). Pedagogika społeczna. Warszawa.
  8. Remiezowicz M. (2007). Edukacja pracowników socjalnych w Polsce. „Informacyjny Biuletyn Inicjatyw Społecznych IBIS Poznański” nr 39– 4/1–2.
  9. Skowera P. (2007). Co trapi pracownika socjalnego? „Informacyjny Biuletyn Inicjatyw Społecznych IBIS Poznański” nr 39–4/1–2.