Tom 9 Nr 1 (2016)

Artykuły

Katarzyna Segiet
9-13
Walory edukacyjne filmu. Krótka refleksja nad filmem Zawód – pracownik socjalny
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.1
PDF
Volha Dashuk
15-27
My Characters. Reflections of a Documentary Film Director
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.%202016.9.2
PDF
Aleksandra Łukaszewicz-Alcaraz
29-41
Wizualne parole. Epistolografia filmowa o Korespondencji filmowej pomiędzy José Luis Guerinem i Jonasem Mekasem
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.3
PDF
Eva Zamojska
43-55
Edukacja i film – punkty styczne. Refleksja o filmie w edukacji i w badaniach edukacyjnych
https://doi.org/10.14746/kse.2016.9.4
PDF
Jan Zamojski
57-67
„14 bajek z królestwa Lailonii Leszka Kołakowskiego” w praktyce edukacyjnej
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.5
PDF
Bożena Kanclerz
69-83
„Sala samobójców” jako obraz współczesnej młodzieży uwikłanej w wirtualnej rzeczywistości
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.6
PDF
Kamila Słupska
85-95
Filmy dla młodzieży i o młodzieży – refleksje pedagogiczne
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.7
PDF
Paulina Peret-Drążewska
97-105
Wyniki badań naukowych a scenariusz filmowy, czyli od danych empirycznych do fabuły filmu
https://doi.org/10.14746/10.14746/%20kse.2016.9.8
PDF
Megi Bibiluri
107-120
Mediacja jako metoda rozwiązywania konfliktów międzynarodowych
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.9
PDF
Lucyna Myszka
121-133
W poszukiwaniu tożsamości – o roli bohaterów filmowych w kreowaniu aspiracji młodzieży
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.10
PDF
Justyna Jakubowska-Baranek
135-145
Wykorzystanie filmu edukacyjnego Niebieskoocy na zajęciach ze studentami
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.11
PDF
Alonit Berenson, Daniella Keidar
147-166
‘The Social Brain’: The Human Brain Communicating Through Social Experience
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.12
PDF
Agnieszka Cybal-Michalska
167-177
Satisfying Career – Considerations about Subjective Sense of Career
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.13
PDF
Urszula Tokarczyk-Bar
179-198
Ars moriendi – gdy początek oznacza kres
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.14
PDF
Zenon Gajdzica
199-211
O fenomenie dostosowania na gruncie praktyki edukacji inkluzyjnej
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.15
PDF
Marta Dziarnowska
213-220
Relacje homoseksualnych kobiet z rodziną pochodzenia jako czynnik warunkujący jakość ich życia
https://doi.org/10.14746/10.14746/kse.2016.9.16
PDF