Nr 25 (34) (2024)
Res Facta Nova
Res Facta Nova
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 25 (34) (2024)
Opublikowany 2025 lipca 2
Artykuły
Dušan Milenković
9-27
Global Music as an Open Concept — A Weitzian Approach to the Meanings of the “Music of the World”
https://doi.org/10.14746/rfn.2024.25.1
PDF (English)
Jasna Jovićević
28-40
The Other Side of Jazz Canon – Narrative Without Women
https://doi.org/10.14746/rfn.2024.25.2
PDF (English)
Miloš Jovanović
41-54
Orthodoxy Goes Pop: Rock Music and Cultural Hegemony in Serbia
https://doi.org/10.14746/rfn.2024.25.3
PDF (English)
Zoran Dimić
55-63
Music, Leisure and Politics
https://doi.org/10.14746/rfn.2024.25.4
PDF (English)
Karol Berger
64-97
Mahler i odebranie Dziewiątej Symfonii
https://doi.org/10.14746/rfn.2024.25.5
PDF
Marcin Trzęsiok
98-107
Tao Weberna (und Heidegger ist auch dabei)
https://doi.org/10.14746/rfn.2024.25.6
PDF
Anna Wójcikowska
108-120
Fenomen wykonawstwa otwartego
https://doi.org/10.14746/rfn.2024.25.7
PDF
Iga Batog
121-134
Leave Wagner alone. Strategie dramaturgiczne w The Loop of the Nibelung Simona Steena-Andersena
https://doi.org/10.14746/rfn.2024.25.8
PDF
Jakub Kopaniecki
135-148
Lokalne konteksty globalnych utworów. Ku „autentyczności” muzyki popularnej z miejskiej perspektywy
https://doi.org/10.14746/rfn.2024.25.9
PDF
Przekłady
Dmitri Tymoczko; Ilona Iwańska (Tłumacz)
151-179
Makroharmonia i centryczność
https://doi.org/10.14746/rfn.2024.25.10
PDF dostępny na stronie https://www.resfactanova.pl/archiwum/34
Artykuły recenzyjne
Ilona Iwańska
183-194
„Zrozumieć tonalność na nowo”: wokół książki Dmitriego Tymoczki A Geometry of Music. Harmony and Counterpoint in the Extended Common Practice
https://doi.org/10.14746/rfn.2024.25.11
PDF
Vitor Guerreiro
195-206
On Metaphorical Exemplification in Music: A Reply to Sousa
https://doi.org/10.14746/rfn.2024.25.12
PDF (English)
Tiago Sousa
207-215
The Poverty of Exemplification and the Richness of Musical Expressiveness – A Response to Guerreiro
https://doi.org/10.14746/rfn.2024.25.13
PDF (English)
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się