Nr 75 (2024)
Studia Edukacyjne
Studia Edukacyjne
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 75 (2024)
Opublikowany 2025 maja 29
Pełny numer
PDF
Studia i rozprawy
Renata Nowakowska-Siuta
7-19
Znaczenie uniwersytetów dla budowania zaufania społecznego
https://doi.org/10.14746/se.2024.75.1
PDF (English)
Marzena Buchnat , Aneta Wojciechowska
21-35
FASD a ASD. Podobieństwa i różnice
https://doi.org/10.14746/se.2024.75.2
PDF
Katarzyna Sadowska
37-64
Piosenki w pedagogice „łejerskiej” Jerzego Hamerskiego i Elżbiety Drygas (analiza wybranych śpiewników)
https://doi.org/10.14746/se.2024.75.3
PDF
Alicja Mironiuk
65-80
Dlaczego nauka krytycznego korzystania z informacji jest równie ważna jak nauka czytania i pisania – przemiany alfabetyzacji w edukacji wczesnoszkolnej
https://doi.org/10.14746/se.2024.75.4
PDF
Anna Łukaszewska Łukaszewska
81-96
Zintegrowanie społeczności przedszkolnej wokół patrona
https://doi.org/10.14746/se.2024.75.5
PDF
Łukasz P. Ratajczak
97-116
Praktyka skutecznej pomocy rodzicom (rodzinie) w wybranych placówkach systemu oświaty
https://doi.org/10.14746/se.2024.75.6
PDF
Małgorzata Rękosiewicz
117-133
Cecha lęku i nadzieja na sukces jako korelaty partycypacji społecznej studentów
https://doi.org/10.14746/se.2024.75.7
PDF
Justyna Konopelko
135-147
Następstwa dorastania w rodzinie z problemem alkoholowym ojca w narracji dorosłych dzieci alkoholików
https://doi.org/10.14746/se.2024.75.8
PDF
Klára Eliášková, Eva Hájková
149-163
Nauka języka czeskiego w Czechach dla uczniów posługujących się innym językiem ojczystym
https://doi.org/10.14746/se.2024.75.9
PDF (English)
Martyna Bączyk
165-176
Głusi jako społeczność posiadająca własną tożsamość kulturową: przegląd literatury
https://doi.org/10.14746/se.2024.75.10
PDF
Małgorzata Dziendziura
177-193
Starość jako etap życia i jego potrzeby
https://doi.org/10.14746/se.2024.75.11
PDF
Marcin Michalak
195-209
Popkulturowa edukacja muzyczna po pandemii – nowe perspektywy
https://doi.org/10.14746/se.2024.75.12
PDF
Olga Szczepańska
211-222
„Cyfrowa rodzina”. Współczesne korzyści i zagrożenia w budowaniu relacji międzyludzkich
https://doi.org/10.14746/se.2024.75.13
PDF
Recenzje i noty
Violetta Kopińska
223-226
Helena Ostrowicka, (2022). Problematyzacje. Studia nad dyskursem w badaniach edukacyjnych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 232
PDF
Marta Kędzia
227-230
Mikołaj Brenk, Konrad Nowak-Kluczyński, (red.) (2024). Z prac poznańskich historyków wychowania. Księga poświęcona pamięci Profesora Wiesława Jamrożka w siedemdziesiątą rocznicę urodzin. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM, ss. 483
PDF
Z życia naukowego
Magdalena Barańska, Mikołaj Brenk, Konrad Nowak-Kluczyński
231-238
Międzynarodowa Konferencja Jubileuszowa z okazji dziesięciolecia Rady Oświaty Polonijnej we Włoszech Rzym, 25-27 października 2024 roku
PDF
Michalina Kasprzak, Marianna Racka
239-241
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej: „Innowacje pedagogiczne w edukacji polonijnej” online, 4 listopada 2024 roku
PDF
Klaudyna Jungermann
242-245
I Ogólnopolska Konferencja „Edukacja do mediacji i mediacja w edukacji – droga ku kształtowaniu społeczeństwa obywatelskiego”. Wydział Studiów Edukacyjnych UAM w Poznaniu 5 grudnia 2024 roku
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się