Model jako punkt wyjścia dla małej formy w wideo-art
PDF

Słowa kluczowe

model
wideo-art
małe formy

Jak cytować

Szydłowski, K. (2012). Model jako punkt wyjścia dla małej formy w wideo-art. Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication, 10(19), 67–80. https://doi.org/10.14746/i.2012.19.07

Abstrakt

.
https://doi.org/10.14746/i.2012.19.07
PDF

Bibliografia

S. Cubitt, Timeshift: On Video Culture, New York 1991.

W. Gilpin, Remarks on Forest Scenery and other Woodland Views, t. 1, London 1791, s. 225.

G. Batchen, Each Wild Idea, The MIT Press, 2000.

K. Kobro, W. Strzemiński, Kompozycja Przestrzeni. Obliczenia rytmu czasoprzestrzennego, w: W. Strzemiński, Wybór pism estetycznych, Kraków 2006.

H. Foster, The return of the real, The MIT Press, 1996.

R. Krauss, Sense and Sensibility: Reflections on Post 60’s Sculpture, „Artforum 12.3” (listopad 1973).

L.Wittgenstein, Tractatus logico-philosophicus, Frankfurt a. M. 2006.

Thomasa Macho, Wer aber diese Begriffe noch nicht besitzt, den werde ich die Worte durch Beispiele und durch Übung gebrauchen lehren. „Funktionen des Beispiels in Wittgensteins Philosophie”, w: Der liebe

Gott steckt im Detail. Mikrostrukturen des Wissens, red. W. Schäffner, S. Weigel, T. Macho, Monachium 2003.

S. Zielinski, Audiovisions. Cinema and Television as Entr’actes in History, Amsterdam 1999.

Y. Spielmann, Video. Das reflexive Medium, Frankfurt a. M. 2005.

F. Kittler, Schrift und Zahl – Die Geschichte des errechneten Bildes, w: Iconic Turn, red. Ch. Maar, H. Burda, DuMont, Köln 2005.