Nr 7 (2014)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 7 (2014)
Opublikowany 2015 lipca 11
ARTYKUŁY
Jolanta Lipińska-Lokś
9-25
Zachowania ryzykowne młodzieży z niepełnosprawnością
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.7.01
Teresa Wejner-Jaworska
27-39
Inny, bo uzdolniony czy opóźniony?
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.7.02
PDF
Katarzyna Smoter
41-55
Portal społecznościowy Facebook jako narzędzie realizacji celów edukacji antydyskryminacyjnej
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.7.03
PDF
Inga Mizdrak
57-71
Podobny w inności i inny w podobieństwie – rzecz o spotkaniu innego w ujęciu Józefa Tischnera
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.7.04
PDF
ARTYKUŁY OBCOJĘZYCZNE
Tomáš Turzák
75-82
Współpraca nauczycieli wspomagających, rodzin i nauczycieli w procesie integracji w szkole
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.7.05
PDF (English)
RECENZJE
Magdalena Olempska-Wysocka
85-91
Recenzja książki pod red. Beaty Jachimczak, Katarzyny Pawelczak, Anety Wojciechowskiej pt. Miejsce Innego we współczesnych naukach o wychowaniu. Inny w przestrzeni społecznej, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2014
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.7.06
PDF
SPRAWOZDANIA Z KONFERENCJI
Anna Drozdowicz
95-100
Sprawozdanie z XIII Konferencji Naukowej z cyklu Dyskursy Pedagogiki Specjalnej, „Pozainstytucjonalna przestrzeń życia osób niepełnosprawnych” (Gdańsk, 13–15 maja 2015 r.)
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.7.07
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się