Nr 11 (2015)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 11 (2015)
Opublikowany 2017 października 26
ARTYKUŁY
Jarosław Bąbka
9-34
Edukacja osób z niepełnosprawnością w systemie niesegregacyjnym – wykluczające czy dopełniające się formy kształcenia
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.01
PDF
Anna Drozdowicz
35-54
Relacje z rówieśnikami i ich znaczenie dla młodzieży z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności intelektualnej w edukacji specjalnej – w świetle badań własnych
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.02
PDF
Beata Papuda-Dolińska
55-73
Satysfakcja z kontaktów rówieśniczych a pozycja socjometryczna uczniów z niepełnosprawnością wzroku w klasach ogólnodostępnych i integracyjnych
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.03
PDF
Piotr Łukowski
75–91
Grupa zewnętrzna granfalonu jako przykład skazanego na dyskryminację Innego
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.04
PDF
Lidia Szmania
93-123
Etiologia zaburzeń spektrum autyzmu – przegląd koncepcji
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.05
PDF
Iwona Konieczna
125-139
Możliwości komunikacyjne dziecka z zespołem Aspergera
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.06
PDF
Bożena Zając
141-160
Współpraca wyższych uczelni z pracodawcami drogą do sukcesu absolwentów na rynku pracy
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.07
PDF
ARTYKUŁY OBCOJĘZYCZNE
Nava Bar, Arie Kizel
163-187
On the continuum from mainstreaming to inclusion: the development of the approaches towards students with special needs and their expression in the educational frameworks in Israel
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.08
PDF
SPRAWOZDANIE Z KONFERENCJI
Katarzyna Czech-Ostrowska
191-198
Recenzja książki: Raun K. Kaufman, Autism Breakthough. The Groundbreaking method that has helped families all over the world, St. Martin’s Griffin, Nowy Jork 2015, s. 353.
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.10
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się