Nr 66 (2022)

Studia i rozprawy

Renata Nowakowska-Siuta
7-16
Kontekst historyczny i kultura pamięci oraz ich znaczenie dla edukacji porównawczej
https://doi.org/10.14746/se.2022.66.1
PDF (English)
Aneta Rogalska-Marasińska
17-34
Zmiana podejścia do edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. “Projekt X” – innowacyjna strategia nauczania z Polski
https://doi.org/10.14746/se.2022.66.2
PDF (English)
Barbara Żakowska
35-44
Bolesław Sadaj (1908-1997) – badacz dziejów oświaty regionalnej
https://doi.org/10.14746/se.2022.66.3
PDF
Patryk Stępień
45-60
Konteksty regionalne i tożsamościowe w tekstach piosenek śląskich raperów
https://doi.org/10.14746/se.2022.66.4
PDF
Halina Monika Wróblewska
61-73
Krytyczne doświadczenia życiowe jako źródło zmian: w kierunku potraumatycznego rozwoju
https://doi.org/10.14746/se.2022.66.5
PDF
Iwona Szczęsna
75-88
Profilaktyka antymobbingowa – faktyczne działanie pracodawców czy fikcja?
https://doi.org/10.14746/se.2022.66.6
PDF
Łucja Reczek-Zymróz
89-101
Znaczenie ojca w wychowaniu dziecka w młodszym wieku szkolnym
https://doi.org/10.14746/se.2022.66.7
PDF
Paulina Perska-Gradowska
103-111
Kryzys nieletniego i rodziny w kontekście umieszczenia w zakładzie poprawczym
https://doi.org/10.14746/se.2022.66.8
PDF
Marta Stawska
113-134
Młodzież NEET we fragmentarycznej rzeczywistości społecznej – próba charakterystyki
https://doi.org/10.14746/se.2022.66.9
PDF
Martyna Płowuszyńska
135-155
Serial jako medium edukacyjne, czyli młodzież i rodzina w serialach „Euforia” i „13 powodów”
https://doi.org/10.14746/se.2022.66.10
PDF