Studia Edukacyjne

Current Issue

Vol. 77 No. 1 (2025)
Published 2025 December 18

Studia Edukacyjne to interdyscyplinarne czasopismo naukowe poświęcone zagadnieniom edukacyjnym, indeksowane w European Reference Index for the Humanities (ERIH Plus). Stanowi ono płaszczyznę pozytywnej konfrontacji różnorodnych sposobów postrzegania i badania rzeczywistości społecznej; płaszczyznę interparadygmatycznego i interdyskursywnego dialogu reprezentantów odmiennych opcji teoretycznych i metodologicznych. Debaty na łamach czasopisma pozwolić mają na swoistą krystalizację najważniejszych dylematów współczesnych nauk o edukacji oraz relacji między wychowaniem a tożsamością człowieka. Studia Edukacyjne rezygnują z jakiejkolwiek pedagogicznej ortodoksji, a ich celem jest szeroko rozumiana diagnoza współczesnej rzeczywistości edukacyjnej.

INDEKSOWANIE W:
ERIH PLUS, CEEOL, Google Scholar, MIRABEL, ROAD, THE KEEPERS, WIKIDATA, SUDOC, OPENALEX, CROSSREF, EZB

WSKAŹNIKI OCENY CZASOPISMA:
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (2024): 40 

DOI: 10.14746/se
ISSN:
1233-6688
e-ISSN: 2719-6984

PRACE PUBLIKOWANE W CZASOPIŚMIE DOSTĘPNE SĄ NA LICENCJI CREATIVE COMMONS:
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.




STUDIES AND DISSERTATIONS

Agnieszka Ogonowska
7-24
Parental Membrane and Domestic Digital Culture. The Case of Generation Alpha
PDF (Język Polski)
Anna Jakoniuk-Diallo, Martyna Bączyk
25-36
Early Support For the Development of Children with Hearing Impairments as a Precondition for Their Inclusive Education
PDF (Język Polski)
Anna Cwojdzińska, Joanna Szafran
37-53
Perception of Kindness In the School Environment From the Perspective of Students of Different Gender Identities
PDF (Język Polski)
Marzena Buchnat, Aneta Wojciechowska
55-70
Students with FAS/FASD in the School Environment
PDF (Język Polski)
Katarzyna Sadowska
71-91
Early School Education “With a Soul” at “Łejery” Primary School No. 83 in Poznań
PDF (Język Polski)
Krzysztof Snadny
93-110
The Effectiveness of Using LEGO Bricks In Therapy for Children With ASD – the Perspective of Teachers and Therapists
PDF (Język Polski)
Konrad Nowak-Kluczyński
111-130
Graffiti: Between Artistic Dialogue and Urban Disorder]
PDF (Język Polski)
Monika Hajkowska
131-151
The Teacher in the Perspective of the Kościół i Szkoła [Church and School] Journal (1846-1848)
PDF (Język Polski)
Stanisława Katarzyna Nazaruk, Anna Rybka, Julia Mościbrodzka, Barbara Sokołowska
153-167
Parents’ Perceptions of the Potential Use of Artificial Intelligence in the Education and Upbringing of Children. Results of Own Research
PDF (Język Polski)
Anna Langwińska
169-185
Concert Gardens in 19th- and 20th-Century Poznań
PDF (Język Polski)
View All Issues