No. 67 (2022)
Studia Edukacyjne
Studia Edukacyjne
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
No. 67 (2022)
Published 2022 December 31
STUDIES AND DISSERTATIONS
Dorota Żołądź-Strzelczyk
7-21
“You Should Know How to Learn” – Old Polish Tips on How to Learn in Order to Learn (Continuing to Reflect on the Fact that Everything Has Already Been Done)
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.1
PDF (Język Polski)
Hanna Kubiak, Aleksandra Kubiak-Frątczak
23-38
Emotional Education and the Emotional Development of a Child
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.2
PDF (Język Polski)
Małgorzata Cichecka-Wilk
39-56
Prenatal Abuse in the Clinical Picture of Pregorexia
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.3
PDF (Język Polski)
Michalina Kasprzak
57-68
Creativity in Pedagogical Research – Review of Selected Concepts
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.4
PDF
Dagmara Dobosz
69-84
Modern Femininity and Masculinity in the Opinions of Young Adults – Analysis of Gender Stereotypes and Subjects’ Own Conceptions of Gender Identities
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.5
PDF (Język Polski)
Agnieszka Rumianowska
85-94
Resolving Interpersonal Conflicts. On the Need to Complement Psychological Approach with Philosophical Reflection
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.6
PDF (Język Polski)
Patrycja Lewandowska, Anna Jakoniuk-Diallo
95-104
In the Mind’s Eye – on the Significance of Pay for the Development of Blind Children
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.7
PDF (Język Polski)
Agata Król
105-120
„Talking” Toys in the Speech Development of a Child up to Three Years Old
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.8
PDF (Język Polski)
REVIEWES AND NOTES
Bogusław Śliwerski
121-123
Agnieszka Michalkiewicz-Gorol, (2020). Aksjologiczny wymiar paidei w rozważaniach Sebastiana Petrycego z Pilzna. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 216
PDF (Język Polski)
Michał Klichowski
123-124
Lidia Bielinis, (2022). Uczenie się w przestrzeniach cyfrowych uniwersytetu. Studium teoretyczno-empiryczne. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 336
PDF (Język Polski)
Marta Stawska
124-129
Dobrochna Hildebrandt-Wypych, Alexander W. Wiseman (red.) (2021). Comparative Perspectives on School Textbooks. Analyzing Shifting Discourses on Nationhood, Citizenship, Gender, and Religion. London: Palgrave MacMillan, ss. 393
PDF (Język Polski)
SCIENTIFIC LIFE
Anna Gulczyńska, Ewa Dobiała
131-135
Report on the International Scientific and Training Conference „In search of truth and humanity in wartime”, Leszno, 21-26.08.2022
PDF (Język Polski)
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here