Nr 67 (2022)
Studia Edukacyjne
Studia Edukacyjne
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 67 (2022)
Opublikowany 2022 grudnia 31
Studia i rozprawy
Dorota Żołądź-Strzelczyk
7-21
„Powinieneś umieć się uczyć” – staropolskie rady jak się uczyć, aby się nauczyć (ciąg dalszych rozważań o tym, że wszystko już było)
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.1
PDF
Hanna Kubiak, Aleksandra Kubiak-Frątczak
23-38
Edukacja emocjonalna a rozwój emocjonalny dziecka
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.2
PDF
Małgorzata Cichecka-Wilk
39-56
Przemoc prenatalna w obrazie klinicznym pregoreksji
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.3
PDF
Michalina Kasprzak
57-68
Creativity in Pedagogical Research – Review of Selected Concepts
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.4
PDF (English)
Dagmara Dobosz
69-84
Współczesna kobiecość i męskość w opiniach młodych dorosłych – analiza w kontekście stereotypów płci oraz własnych koncepcji tożsamości płciowych badanych.
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.5
PDF
Agnieszka Rumianowska
85-94
Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych. O potrzebie uzupełnienia ujęcia psychologicznego o refleksję filozoficzną
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.6
PDF
Patrycja Lewandowska, Anna Jakoniuk-Diallo
95-104
Oczyma wyobraźni – o znaczeniu zabawy w rozwoju dzieci niewidomych
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.7
PDF
Agata Król
105-120
Zabawki „mówiące” w rozwoju mowy dziecka do trzeciego roku życia
https://doi.org/10.14746/se.2022.67.8
PDF
Recenzje i noty
Bogusław Śliwerski
121-123
Agnieszka Michalkiewicz-Gorol, (2020). Aksjologiczny wymiar paidei w rozważaniach Sebastiana Petrycego z Pilzna. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 216
PDF
Michał Klichowski
123-124
Lidia Bielinis, (2022). Uczenie się w przestrzeniach cyfrowych uniwersytetu. Studium teoretyczno-empiryczne. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 336
PDF
Marta Stawska
124-129
Dobrochna Hildebrandt-Wypych, Alexander W. Wiseman (red.) (2021). Comparative Perspectives on School Textbooks. Analyzing Shifting Discourses on Nationhood, Citizenship, Gender, and Religion. London: Palgrave MacMillan, ss. 393
PDF
Z życia naukowego
Anna Gulczyńska, Ewa Dobiała
131-135
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej „W poszukiwaniu prawdy i człowieczeństwa w dobie wojny” Leszno, 21 - 26.08.2022 roku
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się