Vol. 77 No. 1 (2025)
Studia Edukacyjne
Studia Edukacyjne
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Statistics
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
Vol. 77 No. 1 (2025)
Published 2025 December 18
Full Issue
PDF (Język Polski)
STUDIES AND DISSERTATIONS
Agnieszka Ogonowska
7-24
Parental Membrane and Domestic Digital Culture. The Case of Generation Alpha
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.1
PDF (Język Polski)
Anna Jakoniuk-Diallo, Martyna Bączyk
25-36
Early Support For the Development of Children with Hearing Impairments as a Precondition for Their Inclusive Education
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.2
PDF (Język Polski)
Anna Cwojdzińska, Joanna Szafran
37-53
Perception of Kindness In the School Environment From the Perspective of Students of Different Gender Identities
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.3
PDF (Język Polski)
Marzena Buchnat, Aneta Wojciechowska
55-70
Students with FAS/FASD in the School Environment
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.4
PDF (Język Polski)
Katarzyna Sadowska
71-91
Early School Education “With a Soul” at “Łejery” Primary School No. 83 in Poznań
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.5
PDF (Język Polski)
Krzysztof Snadny
93-110
The Effectiveness of Using LEGO Bricks In Therapy for Children With ASD – the Perspective of Teachers and Therapists
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.6
PDF (Język Polski)
Konrad Nowak-Kluczyński
111-130
Graffiti: Between Artistic Dialogue and Urban Disorder]
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.7
PDF (Język Polski)
Monika Hajkowska
131-151
The Teacher in the Perspective of the Kościół i Szkoła [Church and School] Journal (1846-1848)
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.8
PDF (Język Polski)
Stanisława Katarzyna Nazaruk, Anna Rybka, Julia Mościbrodzka, Barbara Sokołowska
153-167
Parents’ Perceptions of the Potential Use of Artificial Intelligence in the Education and Upbringing of Children. Results of Own Research
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.9
PDF (Język Polski)
Anna Langwińska
169-185
Concert Gardens in 19th- and 20th-Century Poznań
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.10
PDF (Język Polski)
REVIEWES AND NOTES
Grażyna Teusz
187-191
Babette Rothschild, (2024). Wsparcie dla wspierających. Jak zapobiegać zmęczeniu współczuciem i traumie zastępczej. Przekł. Maria Moskal. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, ss. 334
PDF (Język Polski)
Soňa Haľková
192-193
Ferenčík Milan – Bednárová-Gibová Klaudia, (2024). A Handbook of Research Methods in Linguistics and Translation Studies. Prešov: University Press, pp. 96
PDF
SCIENTIFIC LIFE
Katarzyna Sadowska
195-202
Sprawozdanie z jubileuszowego koncertu z okazji 50-lecia „Łejerów” i 35-lecia Szkoły Podstawowej nr 83 w Poznaniu „Łejery”, pt. „Łejery. Poznańmy się!”, Poznań, Scena Wspólna, 5 października 2025 roku
PDF (Język Polski)
Anna Wojewoda
203-205
Sprawozdanie z III Wydziałowego Dnia Komisji Edukacji Narodowej. Seminarium naukowe, 14 października 2025 roku
PDF (Język Polski)
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here