Tom 77 Nr 1 (2025)
Pełny numer
PDF

Studia i rozprawy

Agnieszka Ogonowska
7-24
Rodzicielska membrana i domowa kultura cyfrowa. Przypadek pokolenia Alfa
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.1
PDF
Anna Jakoniuk-Diallo, Martyna Bączyk
25-36
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym słuchem jako jeden z warunków jego edukacji włączającej
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.2
PDF
Anna Cwojdzińska, Joanna Szafran
37-53
Percepcja życzliwości w środowisku szkolnym z perspektywy uczniów o różnej tożsamości płciowej
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.3
PDF
Marzena Buchnat, Aneta Wojciechowska
55-70
Uczeń, uczennica z FAS/FASD w przestrzeni szkolnej
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.4
PDF
Katarzyna Sadowska
71-91
Wczesnoszkolna edukacja „z duszą” w Szkole Podstawowej nr 83 „Łejery”w Poznaniu
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.5
PDF
Krzysztof Snadny
93-110
Efektywność wykorzystania klocków LEGO w terapii dzieci z ASD – perspektywa nauczycieli i terapeutów
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.6
PDF
Konrad Nowak-Kluczyński
111-130
Graffiti sztuką dialogu i przejawem dezorganizacji przestrzennej
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.7
PDF
Monika Hajkowska
131-151
Nauczyciel w perspektywie czasopisma „Kościół i Szkoła” (1846-1848)
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.8
PDF
Stanisława Katarzyna Nazaruk, Anna Rybka, Julia Mościbrodzka, Barbara Sokołowska
153-167
Postrzeganie przez rodziców możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w edukacji i wychowaniu dzieci. Wyniki badań własnych
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.9
PDF
Anna Langwińska
169-185
Ogródki rozrywkowe w Poznaniu w dziewiętnastym i dwudziestym wieku
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.10
PDF