Tom 77 Nr 1 (2025)
Studia Edukacyjne
Studia Edukacyjne
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Tom 77 Nr 1 (2025)
Opublikowany 2025 grudnia 18
Pełny numer
PDF
Studia i rozprawy
Agnieszka Ogonowska
7-24
Rodzicielska membrana i domowa kultura cyfrowa. Przypadek pokolenia Alfa
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.1
PDF
Anna Jakoniuk-Diallo, Martyna Bączyk
25-36
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym słuchem jako jeden z warunków jego edukacji włączającej
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.2
PDF
Anna Cwojdzińska, Joanna Szafran
37-53
Percepcja życzliwości w środowisku szkolnym z perspektywy uczniów o różnej tożsamości płciowej
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.3
PDF
Marzena Buchnat, Aneta Wojciechowska
55-70
Uczeń, uczennica z FAS/FASD w przestrzeni szkolnej
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.4
PDF
Katarzyna Sadowska
71-91
Wczesnoszkolna edukacja „z duszą” w Szkole Podstawowej nr 83 „Łejery”w Poznaniu
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.5
PDF
Krzysztof Snadny
93-110
Efektywność wykorzystania klocków LEGO w terapii dzieci z ASD – perspektywa nauczycieli i terapeutów
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.6
PDF
Konrad Nowak-Kluczyński
111-130
Graffiti sztuką dialogu i przejawem dezorganizacji przestrzennej
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.7
PDF
Monika Hajkowska
131-151
Nauczyciel w perspektywie czasopisma „Kościół i Szkoła” (1846-1848)
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.8
PDF
Stanisława Katarzyna Nazaruk, Anna Rybka, Julia Mościbrodzka, Barbara Sokołowska
153-167
Postrzeganie przez rodziców możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w edukacji i wychowaniu dzieci. Wyniki badań własnych
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.9
PDF
Anna Langwińska
169-185
Ogródki rozrywkowe w Poznaniu w dziewiętnastym i dwudziestym wieku
https://doi.org/10.14746/se.2025.77.10
PDF
Recenzje i noty
Grażyna Teusz
187-191
Babette Rothschild, (2024). Wsparcie dla wspierających. Jak zapobiegać zmęczeniu współczuciem i traumie zastępczej. Przekł. Maria Moskal. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, ss. 334
PDF
Soňa Haľková
192-193
Ferenčík Milan – Bednárová-Gibová Klaudia, (2024). A Handbook of Research Methods in Linguistics and Translation Studies. Prešov: University Press, pp. 96
PDF (English)
Z życia naukowego
Katarzyna Sadowska
195-202
Sprawozdanie z jubileuszowego koncertu z okazji 50-lecia „Łejerów” i 35-lecia Szkoły Podstawowej nr 83 w Poznaniu „Łejery”, pt. „Łejery. Poznańmy się!”, Poznań, Scena Wspólna, 5 października 2025 roku
PDF
Anna Wojewoda
203-205
Sprawozdanie z III Wydziałowego Dnia Komisji Edukacji Narodowej. Seminarium naukowe (14.10. 2025 r.)
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się