Bibliografia
Aron E.N. ([1996] 2017), Wysoko wrażliwi. Jak funkcjonować w świecie, który nas przytłacza. Łódź: Feeria.
Bongartz Ch.M., Rohde A. (red.) (2016), Inklusion im Englischunterricht. Frankfurt a. M.: Peter Lang. DOI: https://doi.org/10.3726/978-3-653-05268-8
Braun V., Clarke V. (2022), Thematic Analysis. A Practical Guide. Londyn: SAGE Publications Ltd. DOI: https://doi.org/10.53841/bpsqmip.2022.1.33.46
Braun V., Clarke V. (2024), Analiza tematyczna. Praktyczny przewodnik. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Chen G.-M., Starosta W.J. (2000), The development and validation of the Intercultural Sensitivity Scale. „Human Communication”, nr 3, s. 1–15. DOI: https://doi.org/10.1037/t61546-000
Chilla S., Hamann C. (red.) (2021), Sprachliche Heterogenität als Herausforderung und Chance für den Inklusiven Fremdsprachenunterricht. „Zeitschrift für Fremdsprachenforschung“, nr 32 (1), s. 105–126.
Gerlach D., Schmidt T. (2021), Heterogenität, Diversität und Inklusion: Ein systematisches Review zum aktuellen Stand der Fremdsprachenforschung in Deutschland. „Zeitschrift für Fremdsprachenforschung“, nr 32/1, s. 11–27.
Grabowska M., Smuk M., Sowa M. (2024), The Last of Us? Czy istnieje przyszłość dla neofilologii? „Neofilolog”, nr 62(1), s. 9–23. DOI: https://doi.org/10.14746/n.2024.62.1.2
Jaworska M. (2018), Nauczanie i uczenie się języków obcych młodzieży z dysleksją. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
Karpińska-Musiał B., Orchowska I. (2019), Międzykulturowość jako przestrzeń dla transdyscyplinarnej metaanalizy w glottodydaktyce i pedagogice międzykulturowej – pola współ-/niezależności pojęć, paradygmatów i celów kształcenia. „Neofilolog”, nr 52(2), s. 398–410. DOI: https://doi.org/10.14746/n.2019.52.2.12
Karpińska-Szaj K. (2013), Nauczanie języków obcych uczniów z niepełnosprawnością w szkołach ogólnodostępnych. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.
Krajka J., Sowa M. (2023), Quo vadis filologia. „Forum Akademickie”, nr 1, s. 49–52.
Pieklarz-Thien M., Chudak S. (red.) (2022), Wissenschaften und ihr Dialog. Exkurse zur Erforschung des Lehrens und Lernens fremder Sprachen. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht. DOI: https://doi.org/10.14220/9783737013789
Sowa M., Mocarz-Kleindienst M., Czyżewska U. (red.) (2015), Nauczanie języków obcych na potrzeby rynku pracy. Lublin: Wydawnictwo KUL.
Stawikowska-Marcinkowska A., Grzeszczakowska-Pawlikowska B. (red.) (2018), Języki specjalistyczne 2. Edukacja – Perspektywy – Kariera. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego − Primum Verbum.
Trendak-Suślik O. (2022), Analiza potrzeb jako element projektowania kursu językowego. „Języki Obce w Szkole”, nr 1, s. 89–94.
Licencja
Prawa autorskie (c) 2025 Mariola Jaworska, Magdalena Makowska

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Przedstawiany utwór (artykuł) upubliczniany jest na podstawie umowy z autorem i na licencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Użytkownicy mają obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych,
- utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).
