Nr 65/2 (2025): Outils et méthodes pour l’enseignement des langues MoDiMEs en milieu universitaire
Neofilolog
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Statystyki
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
Nr 65/2 (2025)
Opublikowany 2025 grudnia 15
Outils et méthodes pour l’enseignement des langues MoDiMEs en milieu universitaire
pod redakcją prof. Witolda Ucherka , prof. Freiderikosa Valetopoulosa i dr. Aleksandra Wiatera
Pełny numer
PDF (Français (France))
Wprowadzenie
Witold Ucherek, Freiderikos Valetopoulos, Aleksander Wiater
267-272
Outils et méthodes pour l’enseignement des langues MoDiMEs en milieu universitaire. Introduction
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.1
PDF (Français (France))
Artykuły
Eleni Motsiou, Achilleas Kostoulas
273–286
Towards more intentional language policy in higher education: A case study of a Greek University
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.2
PDF (English)
Viktoriia Luchkevych, Hanna Kost
287–299
Formation universitaire en période de guerre en Ukraine : défis, enjeux, stratégies dans l’enseignement du FLE
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.3
PDF (Français (France))
Katarzyna Kowalik, Agnieszka Woch
300-312
Przygotowanie do nauki języka włoskiego jako rzadko używanego na poziomie uniwersyteckim: przedstawienie treści kulturowych i interkulturowych na Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.4
PDF
Jonathan Bendennoune, Silvia Adler
313-328
Didactique de la grammaire en classe de FLE: état des lieux
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.5
PDF (Français (France))
Halina Zając-Knapik
329-343
Rola języka ojczystego i tłumaczenia w ujęciu wiodących metod nauczania języków obcych (na przykładzie nauczania języka rosyjskiego)
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.6
PDF
Dorota Pudo
344-357
La fanfiction dans l’enseignement des langues MoDiMEs (cas de la philologie romane)
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.7
PDF (Français (France))
Shin-Tae Kang
358-376
Une expérimentation de la classe renversée dans l’enseignement de la grammaire du coréen langue étrangère en contexte universitaire français
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.8
PDF (Français (France))
Tomasz Moździerz
377-392
Przystępność tekstów w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.9
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się