Nr 65/2 (2025): Outils et méthodes pour l’enseignement des langues MoDiMEs en milieu universitaire
Outils et méthodes pour l’enseignement des langues MoDiMEs en milieu universitaire

pod redakcją prof. Witolda Ucherka , prof. Freiderikosa Valetopoulosa i dr. Aleksandra Wiatera

Artykuły

Eleni Motsiou, Achilleas Kostoulas
273–286
Towards more intentional language policy in higher education: A case study of a Greek University
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.2
PDF (English)
Viktoriia Luchkevych, Hanna Kost
287–299
Formation universitaire en période de guerre en Ukraine : défis, enjeux, stratégies dans l’enseignement du FLE
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.3
PDF (Français (France))
Katarzyna Kowalik, Agnieszka Woch
300-312
Przygotowanie do nauki języka włoskiego jako rzadko używanego na poziomie uniwersyteckim: przedstawienie treści kulturowych i interkulturowych na Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.4
PDF
Jonathan Bendennoune, Silvia Adler
313-328
Didactique de la grammaire en classe de FLE: état des lieux
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.5
PDF (Français (France))
Halina Zając-Knapik
329-343
Rola języka ojczystego i tłumaczenia w ujęciu wiodących metod nauczania języków obcych (na przykładzie nauczania języka rosyjskiego)
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.6
PDF
Dorota Pudo
344-357
La fanfiction dans l’enseignement des langues MoDiMEs (cas de la philologie romane)
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.7
PDF (Français (France))
Shin-Tae Kang
358-376
Une expérimentation de la classe renversée dans l’enseignement de la grammaire du coréen langue étrangère en contexte universitaire français
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.8
PDF (Français (France))
Tomasz Moździerz
377-392
Przystępność tekstów w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego
https://doi.org/10.14746/n.2025.65.2.9
PDF