Bibliografia
Enever J. (2018), Policy and politics in global primary English. Oxford University Press.
European Commission (2019), Key competences for lifelong learning. Publications Office. https://data.europa.eu/doi/10.2766/569540.
Kachru B. (1990), World Englishes and applied linguistics. “World Englishes”, No 9, pp. 3–20. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1467-971X.1990.tb00683.x
Nikolov M., Letica Krevelj S. (eds.) (2025), Early foreign language learning and teaching: Evidence versus wishful thinking. Multilingual Matters. DOI: https://doi.org/10.21832/9781800418707
Piccardo E. (2021), The mediated nature of plurilingualism, (in:) Piccardo E., Germain-Rutherford A., Lawrence G. (eds.), The Routledge handbook of plurilingual language education. Routledge, pp. 65–81. DOI: https://doi.org/10.4324/9781351002783
Pfenninger S.E., Singleton D. (2019), Making the most of an early start to L2 instruction. “Language Teaching for Young Learners”, No 2, pp. 111–138. DOI: https://doi.org/10.1075/ltyl.00009.pfe
Rokita-Jaśkow J., Ellis M. (2019), Early instructed second language acquisition. Pathways to competence. Multilingual Matters. DOI: https://doi.org/10.2307/jj.22730580
Rokita-Jaśkow J. (2025), The ecology of pre-primary foreign language learning. Multilingual Matters. DOI: https://doi.org/10.21832/9781800417861
Licencja
Prawa autorskie (c) 2025 Joanna Rokita-Jaśkow, Werona Król-Gierat , Agata Wolanin

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Przedstawiany utwór (artykuł) upubliczniany jest na podstawie umowy z autorem i na licencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Użytkownicy mają obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych,
- utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).