Bibliografia
Bronfenbrenner U. (1979), The ecology of human development experiments by nature and design. Harvard University Press. DOI: https://doi.org/10.4159/9780674028845
Nikolov M., Lugossy R. (2021), A critical overview of research methods used in studies on early foreign language education in pre-schools, (in:) Schwartz, M. (ed.), Handbook of early language education. Springer, pp. 221–257. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-91662-6_9
Nikolov M., Mihaljević Djigunović J. (2023), Studies on pre-primary learners of foreign languages, their teachers, and parents. A critical overview of publications between 2000 and 2022. “Language Teaching”, No. 56(4), pp. 451–477. DOI: https://doi.org/10.1017/S0261444823000095
van Lier L. (2004), The ecology and semiotics of language learning. A sociocultural perspective. Kluwer Academy. DOI: https://doi.org/10.1007/1-4020-7912-5
van Lier L. (2010), The ecology of language learning. Practice to theory, theory to practice. “Procedia Social and Behavioral Sciences”, No. 3, pp. 2–6. DOI: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2010.07.005
Licencja
Prawa autorskie (c) 2025 Mirna Erk

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Przedstawiany utwór (artykuł) upubliczniany jest na podstawie umowy z autorem i na licencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Użytkownicy mają obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych,
- utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).