Tradition and Modernization. Contemporary Hungarian Popular Cinema
Main Article Content
Abstrakt
Downloads
Article Details
Autorzy
Autorzy tekstów przyjętych do publikacji w czasopiśmie IMAGES są zobowiązani do wypełnienia, podpisania i odesłania na adres redakcji umowy o udzielenie nieodpłatnej licencji do utworów, z zobowiązaniem do udzielania sublicencji CC.
Zgodnie z umową, autorzy tekstów opublikowanych w czasopiśmie IMAGES udzielają Uniwersytetowi im. Adama Mickiewicza w Poznaniu niewyłącznej i nieodpłatnej licencji oraz zezwalą na użycie sublicencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Autorzy zachowują prawa do dalszego, swobodnego rozporządzania utworem.
Autorzy, którzy wykorzystują w swoim tekście cudze utwory (np. ilustracje, fotografie) proszeni są o dostarczenie do redakcji czasopisma zgodę na publikację od uprawnionych podmiotów.
Użytkownicy
Zainteresowani użytkownicy internetu uprawnieni są do korzystania z utworów opublikowanych po 2015 roku IMAGES tylko w calach niekomercyjnych, pod następującymi warunkami:
- uznanie autorstwa - obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji, o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych - utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci, nie można bez zgody twórcy rozpowszechniać np. tłumaczeń, opracowań.
Do wszystkich tekstów opublikowanych przed 2015 r. prawa autorskie są zastrzeżone.
Inne
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).
Bibliografia
- A. Anikó, “Dinosaurs, Moles and Cowboys: Late Communist Youth Media,” [in:] Via Transversa. Lost Cinema oj the Former Eastern Bloc, eds. E. Näripea, A. Trossek, Estonian Academy of Arts, Tallinn 2008, p. 125.
- E. Mazierska, “Eastern European Cinema: old and new approaches,” Studies in Eastern European Cinema 2010, no. 1, p. 12.
- C. Eidsvik, “Mock Realism: Te Comedy of Futility in Eastern Europe,” [in:] Comedy/Cinema/Teory, ed. A. Horton, University of California Press, Berkeley 1991, pp. 91–109.
- C. Stojanova, “Post-Communist Cinema. Te politics of gender and genre,” [in:] Traditions in World Cinema, eds. L. Badley, R.B. Pal-mer and S.J. Schneider, Edinburgh University Press, Edinburgh 2006, pp. 95–114.
- A Companion to Eastern European Cinemas, ed. A. Imre, Wiley-Blackwell, London 2013.
- A. Imre, “Eastern Westerns: Eenlightened edutainment and national transvestism,” New Review oj Film and Television Studies 2011, no. 2, pp. 152–169.
- B. Varga, “Take the Money and...? Questions of Self-governance in the Hungarian Film Industry,” Iluminace 2012, no. 4.
- G. Schubert, “Sose halunk meg,” Filmvilág 1993, no. 3, p. 57.
- T. Hirsch, “Csak kétszer élünk,” Filmvilág1994, no. 2. pp. 17–20).
- F. Krisztina, “Innocence Lost. Cinematic Representations of 1960s Consumption for 1990s Hungary,” Anthropology oj East Europe Review 2006, no. 2, pp. 54‒61.
- E. Mazierska, Polish Postcommunist Cinema: [13] B. Vidal, Heritage Film: Nation, Genre, and From Pavement Level, Peter Lang, Oxford 2007, p. 64.
- Representation, Wallfower Press, New York 2012.
- J. Cunningham, Hungarian Cinema: Prom Coffee House to Multiplex, Wallfower Press, New York 2004, pp. 156‒157.
- http://magyar.flm.hu/fh/news/what-is-the-mo-tion-picture-act-about-hungarian-motion-picture-act.html (accessed: October 14, 2013).
- On the Film Fund’s activities: http://flmalap.hu/en/images/stories/overview_may2013_download.pdf (accessed: October 14, 2013).