Tom 13 Nr 22 (2013): Production Culture
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
PRZESYŁANIE TEKSTÓW
Proces Recenzji
Lista recenzentów
Zasady etyki
Prawa autorskie
Polityka prywatności
Zespół redakcyjny
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Tom 13 Nr 22 (2013)
Opublikowany 2015 października 13
Production Culture
Anna Wróblewska
9-25
Polska produkcja filmowa po roku 2005 w perspektywie badań ilościowych
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.01
PDF
Grzegorz Fortuna
27-43
Rynek wideo w Polsce
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.02
PDF
Bolesław Racięski
45-57
Autor filmowy według przepisów prawa w systemach droit d`auteur i copyright. Zarys problematyki
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.03
PDF
Małgorzata Smoleń
59-72
Studia Filmowe „Wir” i „Kronika”, czyli kilka uwag na temat produkcji filmów dokumentalnych po 1989 roku
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.04
PDF
Marcin Adamczak
73-90
Między poetyką kulturową a kulturą produkcji. Społeczny kontekst realizacji pierwszych filmów Andrzeja Wajdy
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.05
PDF
Rafał Syska
91-104
Narracja i produkcja znaczeń w filmowym neomodernizmie
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.06
PDF
Marek Hendrykowski
105-113
Produkcja filmowa jako kultura. O pisarstwie filmowym Edwarda Zajička
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.07
PDF
Ewa Sobolewska, Jan Zamojski
115-132
Dwugłos o poznańskim Studiu Filmów Animowanych
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.08
PDF
Ewa Mazierska
133-149
Želimir Žilnik and Eastern European independent cinema
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.09
PDF (English)
Dorota Ostrowska
151-159
Magic, emotions and film producers: unlocking the “black-box” of film production
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.10
PDF (English)
Spela Zajec
161-173
Film production between “global” and “local”: insights from Bosna and Herzegovina
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.11
PDF (English)
Balázs Varga
175-187
Tradition and Modernization. Contemporary Hungarian Popular Cinema
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.12
PDF (English)
Pavel Skopal
189-199
The (Restored) Practice of DEFA Co-productions with the “Normalized” Czechoslovak Film Studio in the 1970s
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.13
PDF (English)
Author Gallery
Aleksandra Hirszfeld
221-240
#20latfotografi ipwsft vit
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.14
PDF
Varia
Karolina Mróz
242-251
Zmiany percepcji w wyniku oddziaływania nowych mediów i nowych modeli odbioru dzieła filmowego
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.15
PDF
Marek Hendrykowski
266-272
Intertekst w adaptacji filmowej
https://doi.org/10.14746/i.2013.22.16
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się