Bibliografia
Andrzejewska E. (red.) (2015a), Neofilolog, nr 44/2.
Andrzejewska E. (red.) (2015b), Neofilolog, nr 45/2.
Czura A. (red.) (2014), Neofilolog, nr 43/1.
Dakowska M. (2014), O rozwoju dydaktyki języków obcych jako dyscypliny naukowej. Warszawa: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego.
Gębal P.E. (2013), Modele kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce i w Niemczech. W stronę glottodydaktyki porównawczej. Kraków: Księgarnia Akademicka.
Jaworska M. (2018a), Nauczanie i uczenie się języków obcych młodzieży z dysleksją. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
Jaworska M. (red.) (2018b), Neofilolog, nr 51/1.
Jaworska M., Makowska M. (red.) (2018), Neofilolog, nr 50/1.
Jaworska M., Targońska J. (red.) (2018), Neofilolog, nr 50/2.
Karpińska-Musiał B. (2015), Międzykulturowość w glottodydaktyce. O związku świadomości metajęzykoznawczej z kompetencją międzykulturową w akademickim kształceniu nauczycieli języków obcych. Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.
Karpińska-Szaj K. (2015), Przygotowanie do pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych: językowe narzędzia diagnostyczne w praktyce nauczycielskiej. „Neofilolog”, nr 45/2, s. 187-201.
Kiliańska-Przybyło G. (2009), Rozwijanie refleksyjności nauczycieli języków obcych na przykładzie techniki analizy zdarzeń krytycznych. Studium przypadku. „Neofilolog”, nr 33, s. 65-75.
Krotz F. (2007), Mediatisierung: Fallstudien zum Wandel von Kommunikation. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.
Lankiewicz H. (2015), Teacher language awareness in the ecological perspective. A collaborative inquiry based on languaging. Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.
Newby D. i in. (2007), Europejskie portfolio dla studentów – przyszłych nauczycieli języków. Narzędzie refleksji w kształceniu nauczycieli języków.Warszawa: CODN.
Stańczyk J. (red.) (2013), Neofilolog, nr 40/2.
Szymankiewicz K. (2017), Przyszli nauczyciele języków obcych na drodze budowania kompetencji zawodowej. Refleksja – uczenie się – rozwój. Warszawa/Lublin: Instytut Romanistyki UW/Wydawnictwo Werset.
Wawrzyniak-Śliwińska M. (red.) (2015), Neofilolog, nr 45/1.
Werbińska D. (2017a), The Formation of Language Teacher Professional Identity. Słupsk: Wydawnictwo Naukowe Akademii Pomorskiej.
Werbińska D. (red.) (2017b), Neofilolog, nr 48/2.
Licencja
Prawa autorskie (c) 2020 Magdalena Aleksandrzak, Joanna Górecka, Sebastian Chudak
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Przedstawiany utwór (artykuł) upubliczniany jest na podstawie umowy z autorem i na licencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Użytkownicy mają obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych,
- utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).