Bibliografia
Biedroń A. (red.) (2017), Neofilolog, nr 48/1.
Chudak S., Pieklarz-Thien M. (red.) (2020), Die Lernenden in der Forschung zum Lehren und Lernen fremder Sprachen. Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag.
Karpińska-Szaj K. (red.) (2011), Neofilolog, nr 36.
Mystkowska-Wiertelak A., Pawlak M. (2017), Willingness to Communicate in Instructed Second Language Acquisition. Combining a Macro- and Mi-cro-Perspective. Bristol: Multilingual Matters.
Pfeiffer W. (2001), Nauka języków obcych. Od praktyki do praktyki. Poznań: Wagros.
Piechurska-Kuciel E. (2008), Language Anxiety in Secondary Grammar School Students. Opole: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.
Pieklarz M. (2007), Uczeń w świetle specyfiki interkulturowo nachylonego kształcenia neofilologicznego. „Neofilolog”, nr 30, s. 78-84.
Riemer C. (1997), Individuelle Unterschiede im Fremdsprachenerwerb. Eine Longitudinalstudie über die Wechselwirksamkeit ausgewählter Einfluß-faktoren. Baltmannsweiler: Schneider.
Smuk M. (2016), Od cech osobowości do kompetencji savoir-être – rozwijanie samoświadomości w nauce języków obcych. Lublin/ Warszawa: Wydawnictwo Werset/ Instytut Romanistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Werbińska D., Biedroń A. (red.) (2017), Neofilolog, nr 49/1.
Licencja
Prawa autorskie (c) 2021 Magdalena Aleksandrzak, Sebastian Chudak, Joanna Górecka
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Przedstawiany utwór (artykuł) upubliczniany jest na podstawie umowy z autorem i na licencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Użytkownicy mają obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych,
- utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).