Bibliografia
Boyatzis R.E. (1998), Transforming qualitative information: Thematic analysis and code development. Londyn: SAGE Publications Ltd.
Braun V., Clarke V. (2020), One size fits all? What counts as quality practice in (reflexive) thematic analysis? „Qualitative Research in Psychology”, nr 18, s. 328–352. DOI: https://doi.org/10.1080/14780887.2020.1769238
Braun V., Clarke V. (2022), Thematic Analysis. A Practical Guide. Londyn: SAGE Publications Ltd. DOI: https://doi.org/10.53841/bpsqmip.2022.1.33.46
Braun V., Clarke V. (2023), Is thematic analysis used well in health psychology? A critical review of published research, with recommendations for quality practice and reporting. „Health Psychology Review”, nr 17, s. 695–718. DOI: https://doi.org/10.1080/17437199.2022.2161594
Braun V., Clarke V. (2024a), Thematic Analysis. University of Auckland. Online: https://www.thematicanalysis.net [DW 19.12.2024] DOI: https://doi.org/10.4324/9781003362715-21
Braun V., Clarke V. (2024b), Supporting best practice in reflexive thematic analysis reporting in Palliative Medicine: A review of published research and introduction to the Reflexive Thematic Analysis Reporting Guidelines (RTARG). „Palliative Medicine”, nr 38, s. 608–616. DOI: https://doi.org/10.1177/02692163241234800
Braun V., Clarke V. (2024), Analiza tematyczna. Praktyczny przewodnik, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
King N. (2012), Doing template analysis, (w:) Simon G., Cassell C. (red.), Qualitative organisational research: Core methods and current challenges. City Roads: SAGE Publications, Inc., s. 426–450. DOI: https://doi.org/10.4135/9781526435620.n24
Nowak S. A. (2020), Refleksja w kształceniu językowym. Zastosowanie dzienników w nauczaniu zorientowanym na działanie. Kraków: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego. Prace Monograficzne nr 992. Online: https://rep.up.krakow.pl/xmlui/bitstream/handle/11716/13434/pm992--nowak--refleksja-w-ksztalceniu.pdf?sequence=1 [DW 19.12.2024]
Nowell L.S., Norris J.M., White D.E., Moules N.J. (2017), Thematic Analysis: Striving to Meet the Trustworthiness Criteria. „The International Journal of Qualitative Methods”, nr 16, 1–13. DOI: https://doi.org/10.1177/1609406917733847
Saldaña J. (2016), The coding manual for qualitative researchers. Londyn: SAGE Publications Ltd.
Saldaña J. (2024), From Codes to Themes. NVivo Workshop. Lumivero Virtual Conference 2024.
Licencja
Prawa autorskie (c) 2025 Sabina A. Nowak

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Przedstawiany utwór (artykuł) upubliczniany jest na podstawie umowy z autorem i na licencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Użytkownicy mają obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych,
- utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).
