Narzędzia web 2.0 w codziennej pracy nauczyciela języków obcych
PDF (Język Polski)

Comment citer

Górska, W. . (2019). Narzędzia web 2.0 w codziennej pracy nauczyciela języków obcych. Neofilolog, (33), 197–204. https://doi.org/10.14746/n.2009.33.18

Résumé

This article presents the possibility of using online resources with special regard to web 2.0. Using the example of given project carried out in the language school on students taking part in a one-year (120h) language course, the author shows how New Technologies can be used for the development of the students’ skills. In conclusion the author presents some implications of the project, worth considering by teachers.

“Technologia sama w sobie nie zmieni edukacji, liczy, się to jak jest użyta.”
J. Haymore Sandholtz, C. Ringstaff, D. C. Dwyer Teachers College Press (1997: 10)

https://doi.org/10.14746/n.2009.33.18
PDF (Język Polski)

Références

Bednarek, J. 2008. Multimedia w kształceniu. Warszawa : PWN.

Dylak, S. 2009. Jak się uczysz...tak umiesz... http://www.eszkola-wielkopolska.pl/att/news/Jak_sie_uczysz_tak_umiesz.pdf DW 2.10.2009.

Haymore Sandholtz, J. ,Ringstaff, C., Dwyer Teachers, D. C. 1997. Teaching with Technology. New York : College Press.

Higueras, García M. 2002. «Criterios para la elaboración y selección de actividades comunicativas con internet». Didáctica del espańol como lengua extranjera 5: 109 –121.

Hofman, A. 2009. Interdyscyplinarne nauczanie języka angielskiego z zastosowaniem technologii informacyjnej. Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.

Polak, M. 2009. Nowe technologie w edukacji. http://edunews.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=775&Itemid=14 DW 2.10.2009.

Tofler, A. 1997. Trzecia fala. Warszawa : PIW.