Nr 20 (2024)
Polonistyka. Innowacje
Polonistyka. Innowacje
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 20 (2024)
Opublikowany lipca 14, 2025
Pełny numer
PDF
Wstęp
Marek Kaźmierczak
1-10
Film w edukacji szkolnej i akademickiej. Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/pi.2024.20.1
PDF
Teksty i konteksty
Adam Domalewski
11-26
Forma i znaczenie. Style filmowe we współczesnym kinie artystycznym w praktyce dydaktycznej
https://doi.org/10.14746/pi.2024.20.2
PDF
Marek Kaźmierczak
27-40
O kinie milczącym. Roadkill: od dyskursu uprzedmiotowienia do dyskursu troski
https://doi.org/10.14746/pi.2024.20.3
PDF
Magdalena Maciudzińska-Kamczycka
41-52
TEKSTylia – opowieści niekoniecznie ciepłe. Rzecz o współczesnej sztuce włókna (i kobietach) w Polsce
https://doi.org/10.14746/pi.2024.20.4
PDF
Patrycja Rojek
53-68
Filmowy bohater mityczny – ramy pojęcia
https://doi.org/10.14746/pi.2024.20.5
PDF
Anna Igielska
69-94
Akcja i kontemplacja. O logice fabularnej Pustyni Tatarów Valeria Zurliniego (1976)
https://doi.org/10.14746/pi.2024.20.6
PDF
Katarzyna Kuczyńska-Koschany
95-102
„Mowa na stadionie” (1988) Josifa Brodskiego: agora dzisiaj, dekalog teraz
https://doi.org/10.14746/pi.2024.20.7
PDF
W stronę ucznia i studenta
Artur Skweres
103-112
Wykorzystanie medium filmowego w nauczaniu literatury
https://doi.org/10.14746/pi.2024.20.8
PDF
Dominika Nowicka
113-126
Z psiej perspektywy. Zookrytyczna edukacja na przykładzie filmu Wśród ludzi (1960) Władysława Ślesickiego
https://doi.org/10.14746/pi.2024.20.9
PDF
Natalia Zburzyńska
127-142
Program telewizyjny „Kwadrans Akademicki” jako przestrzeń rozwoju umiejętności audiowizualnych studentów lubelskich uczelni
https://doi.org/10.14746/pi.2024.20.10
PDF
Beata Niklewicz
143-152
Metoda rejestracji wideo w procesie kształcenia studentów specjalności nauczycielskiej wobec kompetencji zawodowych przyszłości
https://doi.org/10.14746/pi.2024.20.11
PDF
Mateusz Sobczak
153-168
Kulturologiczny spacer z jurodiwym Dostojewskiego (projekt zajęć)
https://doi.org/10.14746/pi.2024.20.12
PDF
Laboratorium metodyczne nr 20
Magdalena Bednarek
169-180
Czy Pan Twardowski może oczarować? W stronę edukacji glokalnej na lekcjach języka polskiego
https://doi.org/10.14746/pi.2024.20.13
PDF
Zaproszenie
Beata Udzik
181
Zaproszenie do publikacji – „Polonistyka. Innowacje” 2025, nr 22
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się