No. 14 (2016): Internet a polityka
Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM
Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM
Home
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Statistics
Search
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
No. 14 (2016)
Published 2020 October 4
Internet a polityka
Natalia Kusa
„Wezmę udział” w proteście
Artykuły
Kinga Adamczewska
11-26
Retoryka populistyczna w parlamentarnej kampanii wyborczej w dobie kryzysu migracyjnego
https://doi.org/10.14746/r.2016.2.2
PDF (Język Polski)
Martyna Domańska
Wybory samorządowe a Internet na przykładzie gminy Słubice.
Leonard Dajerling
45-61
Era Big Data. Czyli jak postęp technologiczny i metodologiczny wpływa na wybory prezydenckie?
Wojciech Fabiszewski
Czy Internet ma znaczenie? Opis wydatków polskich partii politycznych na prowadzenie internetowej kampanii wyborczej.
Monika Jabłońska
79-8
MyPiS.pl jako narzędzie marketingu politycznego. Przyczyny niepowodzenia i upadku serwisu.
Karol Troszyński
89-104
Wizerunki polityczek w Internecie.
Paweł Łokić
Rola nowych mediów w relacjonowaniu wydarzeń w sytuacji kryzysowej. Wybrane zagadnienia.
Grzegorz Małyga
121-131
Dżihad epoki cyfrowej. Jak muzułmańscy terroryści z Państwa Islamskiego wykorzystują Internet w swojej działalności
Agata Pyrzyńska
Cisza wyborcza w Internecie. Argumenty za i przeciw
Paulina Sacha
Rola Internetu jako medium oraz narzędzia technologicznego w marketingu politycznym w oparciu o przykłady wybranych realizacji z kampanii wyborczych – opisowe studium przypadku.
Marcin Wądołowski
164-176
Śląskość „dwóch prędkości” – strona internetowa a przekaz polityczny wybranych organizacji regionalnych na Górnym Śląsku.
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here