Nr 14 (2016): Internet a polityka
Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM
Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM
Start
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 14 (2016)
Opublikowany 2020 października 4
Internet a polityka
Natalia Kusa
„Wezmę udział” w proteście
Artykuły
Kinga Adamczewska
11-26
Retoryka populistyczna w parlamentarnej kampanii wyborczej w dobie kryzysu migracyjnego
https://doi.org/10.14746/r.2016.2.2
PDF
Martyna Domańska
Wybory samorządowe a Internet na przykładzie gminy Słubice.
Leonard Dajerling
45-61
Era Big Data. Czyli jak postęp technologiczny i metodologiczny wpływa na wybory prezydenckie?
Wojciech Fabiszewski
Czy Internet ma znaczenie? Opis wydatków polskich partii politycznych na prowadzenie internetowej kampanii wyborczej.
Monika Jabłońska
79-8
MyPiS.pl jako narzędzie marketingu politycznego. Przyczyny niepowodzenia i upadku serwisu.
Karol Troszyński
89-104
Wizerunki polityczek w Internecie.
Paweł Łokić
Rola nowych mediów w relacjonowaniu wydarzeń w sytuacji kryzysowej. Wybrane zagadnienia.
Grzegorz Małyga
121-131
Dżihad epoki cyfrowej. Jak muzułmańscy terroryści z Państwa Islamskiego wykorzystują Internet w swojej działalności
Agata Pyrzyńska
Cisza wyborcza w Internecie. Argumenty za i przeciw
Paulina Sacha
Rola Internetu jako medium oraz narzędzia technologicznego w marketingu politycznym w oparciu o przykłady wybranych realizacji z kampanii wyborczych – opisowe studium przypadku.
Marcin Wądołowski
164-176
Śląskość „dwóch prędkości” – strona internetowa a przekaz polityczny wybranych organizacji regionalnych na Górnym Śląsku.
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się