Nr 64 (2022)

Studia i rozprawy

Anna Jakoniuk-Diallo , Adrianna Wojciechowska
7-19
Znaczenie Metody Krakowskiej w procesie wspomagania rozwoju dzieci z uszkodzonym słuchem
https://doi.org/10.14746/se.2022.64.1
PDF
Hanna Kubiak
21-33
Związki romantyczne młodzieży z zaburzeniami psychicznymi
https://doi.org/10.14746/se.2022.64.2
PDF
Martyna Bączyk , Anna Jakoniuk-Diallo
35-45
Metody terapeutyczne, wykorzystywane we wspomaganiu funkcjonowania poznawczego osób z udarem niedokrwiennym
https://doi.org/10.14746/se.2022.64.3
PDF
Mirosława Ściupider-Młodkowska
47-62
Narcystyczna ciężkość życia i „nieznośna lekkość bytu” w aspekcie pedagogiki współczesnej młodzieży
https://doi.org/10.14746/se.2022.64.4
PDF
Ryszard Tadeusiewicz
63-73
Znaczenie biocybernetyki w nauczaniu inżynierii biomedycznej na podstawie opinii studentów
https://doi.org/10.14746/se.2022.64.5
PDF
Kinga Kolczyńska-Przybycień
75-88
O błędach i ich znaczeniu w rozumowaniach matematycznych
https://doi.org/10.14746/se.2022.64.6
PDF
Natalia Błaszczyk , Marietta Koźlarek , Magdalena Grajek Magdalena, Sylwia Jaskulska
89-106
Prewencyjne zachowania prozdrowotne w czasie pandemii COVID-19 młodzieży uczącej się w Polsce w różnych typach szkół średnich
https://doi.org/10.14746/se.2022.64.7
PDF
Adam Janas
107-127
Wychowanie w świetle filozofii Fryderyka Nietzschego
https://doi.org/10.14746/se.2022.64.8
PDF
Alicja Lisiecka
129-146
Możliwości interpretacyjne kategorii wstrętu na przykładzie popkulturowej figury zombie. Perspektywa edukacji estetycznej
https://doi.org/10.14746/se.2022.64.9
PDF
Alina Dworak
147-161
Globalizacja a zagrożenie bezpieczeństwa zdrowotnego wyzwaniem dla edukacji zdrowotnej XXI wieku
https://doi.org/10.14746/se.2022.64.10
PDF