Nr 1(15) (2022)
Pełny numer
PDF

ARTYKUŁY

Arkadiusz Jabłoński
33-47
Tłumaczenie, interpretacja, gra – studium przypadku
https://doi.org/10.14746/HL.2022.15.2
PDF
Filip Jankowski
49-64
Tropem Wajdy. Polskie gry cyfrowe o II wojnie światowej między centrum a peryferiami
https://doi.org/10.14746/HL.2022.15.3
PDF
Dawid Kajszczarek
65-79
Krajobraz językowy w utworach filmowych i grach wideo
https://doi.org/10.14746/HL.2022.15.4
PDF (English)
Paulina Kaźmierczak
81-96
Dialog dawniej i dziś – praca w grupach podczas zajęć stacjonarnych i zdalnych
https://doi.org/10.14746/HL.2022.15.5
PDF
Agnieszka Kruszyńska
97-114
Tworzenie interaktywnych gier planszowych w edukacji językowej – przegląd narzędzi
https://doi.org/10.14746/HL.2022.15.6
PDF
Lukáš Kolek, Michał Mochocki, Jakub Gemrot
115-140
Przegląd edukacyjnych walorów game jamów. Perspektywa uczestników i branży gier
https://doi.org/10.14746/HL.2022.15.7
PDF (English)
Jakub Majewski
141-154
Głos autorytetu? Strategie zarządzania wiedzą o świecie w Kingdom Come: Deliverance
https://doi.org/10.14746/HL.2022.15.8
PDF (English)
Paweł Pietruszewski
155-175
Realizm dźwiękowy i muzyczny w grach wideo o kontekście historycznym
https://doi.org/10.14746/HL.2022.15.9
PDF
Paweł Strojny, Natalia Lipp, Agnieszka Strojny
177-202
Polska adaptacja Kwestionariusza Presence Igroup
https://doi.org/10.14746/HL.2022.15.10
PDF (English)
Jacek Szymala
203-222
E-szachy wobec performatyki
https://doi.org/10.14746/HL.2022.15.11
PDF
Maciej Śledź
223-240
Zjawisko popcorn gamingu Dlaczego coraz częściej oglądamy gry?
https://doi.org/10.14746/HL.2022.15.12
PDF