Nr 1(17) (2024)
Opis numeru

Informacja o finansowaniu
Publikacja jest efektem Zadania nr 1.1 w projekcie badawczym Polskiego Towarzystwa Badania
Gier pt. Konsulting historyczny gier – rozpoznanie potrzeb i stworzenie rozwiązań dla rozwoju nowej specjalizacji kreatywnej. Projekt dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych w programie Rozwój Sektorów Kreatywnych.

Pełny numer
PDF (English)

ARTYKUŁY

Michał Mochocki, Yaraslau Kot
15-37
Historical consulting for digital games: from general reflections to CEE game industries
https://doi.org/10.14746/HL.2024.17.1
PDF (English)
Michał Mochocki, Yaraslau Kot
39-67
Historical consultants in the CEE video game industry. Part 1: good and bad practices [Konsultanci historyczni w branży gier wideo w Europie Środkowo-Wschodniej. Część 1: dobre i złe praktyki]
https://doi.org/10.14746/HL.2024.17.2
PDF (English)
Michał Mochocki, Yaraslau Kot
69-92
Historical consultants in the CEE video game industry. Part 2: competence building [Konsultanci historyczni w branży gier wideo w Europie Środkowo-Wschodniej. Część 2: budowanie kompetencji]
https://doi.org/10.14746/HL.2024.17.3
PDF (English)
Jerzy Szeja, Michał Mochocki
93-116
Konsulting historyczny gier analogowych w Polsce i w kontekście
https://doi.org/10.14746/HL.2024.17.4
PDF
Marcin Pigulak, Ewelina Gdaniec, Patryk Wasiak
117-139
Rola i miejsce kształcenia konsultanta historycznego branży gier na studiach wyższych — perspektywa praktyczna
https://doi.org/10.14746/HL.2024.17.5
PDF
Ewelina Gdaniec, Patryk Wasiak, Arkadiusz Janicki, Beata Możejko, Witold Świętosławski, Bartosz Odorowicz
141-188
Historyczny konsulting gier – sylabus modułowy
https://doi.org/10.14746/HL.2024.17.6
PDF
Ewelina Gdaniec, Patryk Wasiak, Arkadiusz Janicki, Beata Możejko, Witold Świętosławski, Bartosz Odorowicz
189-233
Historical Game Consulting: A Modular Syllabus [Historyczny konsulting gier – sylabus modułowy]
https://doi.org/10.14746/HL.2024.17.7
PDF (English)