Nr 18 (2017)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 18 (2017)
Opublikowany 2018 września 9
WPROWADZENIE
Magdalena Olempska-Wysocka
5-9
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.01
PDF
PDF (English)
ARTYKUŁY
Marzenna Zaorska
13-28
Sytuacja niepełnosprawnych sensorycznie w obszarze edukacji i aktywności zawodowej w opinii przedstawicieli środowiska osób niesłyszących i niewidzących
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.02
PDF
PDF (English)
Małgorzata Czerwińska
29-52
Kultura informacji osób z niepełnosprawnością wzroku w refleksji tyflologiczno-informatologicznej
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.03
PDF
PDF (English)
Kamila Miler-Zdanowska
53-66
Wykorzystanie nowych technologii w orientacji przestrzennej osób z niepełnosprawnością wzroku
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.04
PDF
PDF (English)
Izabella Kucharczyk
67-85
Świadomość stanów emocjonalnych a osiągnięcia w nauce szkolnej uczniów słabowidzących w okresie wczesnej adolescencji
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.05
PDF
PDF (English)
Magdalena Olempska-Wysocka
87-107
Aktualne tendencje w wyborze formy kształcenia uczniów z uszkodzonym słuchem w obecnym systemie oświatowym w Polsce
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.06
PDF
PDF (English)
Magdalena Magierska-Krzysztoń
109-123
Słuchowo-językowe funkcjonowanie dzieci bilateralnie zaimplantowanych wszczepem ślimakowym w trybie sekwencyjnym, doniesienie wstępne
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.07
PDF
PDF (English)
Aleksandra Rożek
125-137
Słyszące rodzeństwo osób z wadą słuchu (SODA) – studium indywidualnych przypadków
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.08
PDF
PDF (English)
Renata Marciniak-Firadza
139-159
Kilka uwag o stanie badań nad kompetencją słowotwórczą dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.09
PDF
PDF (English)
Mateusz Szurek
161-180
Szczegółowa diagnoza logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym jako podstawa skutecznej terapii
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.10
PDF
PDF (English)
Noah Bar Gosen
181-197
Everybody wants ‘good teachers’ – but they are hard to define A common narrative of model educators: from fictional teachers through exceptional educators to current educators’ professional perceptions
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.11
PDF
SPRAWOZDANIE Z KONFERENCJI
Beata Iwanicka, Aleksandra Rożek
199-202
Sprawozdanie z Seminarium Naukowego „Aktualne tendencje we wspomaganiu rozwoju dzieci i ich rodzin”, Wydział Studiów Edukacyjnych, Poznań, 18 maja 2017 r.
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.12
PDF
PDF (English)
Mateusz Szurek
203-206
Sprawozdanie z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Dziecko i nauczyciel w świecie mediów”, Wydział Pedagogiczny i Artystyczny Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, 22 marca 2017 r.
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.13
PDF
PDF (English)
RECENZJA
Renata Marciniak-Firadza
209-216
Recenzja książki Marii Bystrzanowskiej, mutyzm wybiórczy. Poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2017, s. 137
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.14
PDF
PDF (English)
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się